چالش یازده_یک


یک:
یک تا سه اتّفاق خوبی که انتظار دارید تا آخر امسال برای شما رقم بخورد؟

✅کسب و کار دلخواهم را راه بیندازم.
✅آرزوی یکی از عزیزانم را که سالهاست بخاطر برآورده نشدن آرزویش رنج میکشد برآورده کنم.
✅عاشق شوم(هرچند مطمئن نیستم عاشق شدن اتفاق خوبی باشد!)


دو:
نام کتابی که به دلیل تبلیغات زیاد، خواندید ولی از خواندن آن بسیار پشیمان شدید؟

چهار اثر فلورانس اسکاول شین

(هرچه تلاش کردم نتوانستم کمترین ارتباط را با این کتاب برقرار کنم و نیمه کاره رهایش کردم)


سه:
آخرین نصیحت و یا عبارات زیبا و دلنشینی که از یکی از نزدیکان و یا وابستگانتان شنیدید؟

اطرافیان خیلی اهل نصیحت کردن نیستند. بهترین نصیحتی که شنیدم نصیحت شهرزاد به خواهرش بود:

«هیچ وقت به هیچکس و هیچ چیز تو زندگی تکیه نکن جز خودت»


چهار:
نام یک تا سه کتابی که از مدت‎‌ها قبل، اشتیاق خریدشان از نمایشگاه کتاب امسال را داشتید؟

«چگونه کمالگرا نباشیم؟» از استفان گایز
«چرا ملت ها شکست می خورند؟» از دارون عجم اوغلو
«فلسفه تنهایی» از لارس اسونسن


پنج:
نام یک تا سه برنامه‌‎ی تلویزیونی در حال پخش که با اشتیاق زیاد و با کمال میل، تماشا می‎‌کنید؟

اگر فرصت کنم برنامه پاورقی(طنز سیاسی) از شبکه دو ساعت ۱۹:۴۵

مجموعه آقای قاضی (آموزش قوانین جزایی و کیفری) از شبکه دو ساعت ۲۱:۱۵


شش:
دوست دارید چه کتاب یا کتاب‌‎هایی و با صدای چه کسی یا کسانی، به کتاب صوتی تبدیل شوند؟

علاقه ای به کتاب صوتی ندارم!


هفت:
اگر بتوانید جلوی پیر شدن هفت نفر، به جز خودتان، را بگیرید. جلوی پیر شدن چه کسانی را می‌‎گیرید؟

پدر و مادرم

مجتبی شکوری، محمدرضا شعبانعلی، جلال محسنی (دست‌انداز)

جول اوستین و استیو هاروی


هشت:
نام کتابی که وقتی آن‎ را خواندید، از این که پیش از خواندنش، نامش را نشنیدیده بودید، تعجب کردید؟

«همه چیز با خدا ممکن است» از مجتبی حورایی


نه:
اگر فردا از خواب برخیزید و به جز آن‎‌هایی که اصلاً دوستشان ندارید، کسی را در جهان نیابید چه می‎‌کنید؟

سعی میکنم دوستشان داشته باشم و کاری کنم دوستم داشته باشند.


ده:
سه نفری که دوست دارید هر وقت با آن‏‎‌ها تماس می‌‎گیرید، زنگ اول نخورده، به گوشی‎‌شان جواب بدهند؟

پدر و مادرم و یکی از دوستانم


یازده:
یک تا سه کلمه‌‎ای که در یکسال اخیر، این‌‎قدر وقت و بی‎‌وقت تکرار شدند، حالا حالاها نمی‌‎خواهید بشنوید؟

همان سه کلمه فریبنده‌ای که در عنوان این پست آوردم و گفتم باور نکن!