یازده-دو


اره خلاصه
اره خلاصه


1-کدام‌یک از دروس مدرسه را از سایر درس‌‎ها بیشتر دوست دارید؟

علوم و هنر

2-آیا تا الان به مستخدم مدرسه‌تان، در انجام کارهایش، کمک کرده‌اید؟

مدرسه رو کثیف نمیکنم.یونو؟

-3-کدام‎یک از لوازمی که با خود به مدرسه می‎‌برید را نسبت به بقیه، بیشتر دوست دارید؟

کتاب داستانام و تخته شاسیم

4-آیا شما جزو دانش‌‎آموزانی هستید که احساس می‌‎کنند معلّم‎‌ها، بین دانش‌‎آموزان خود فرق می‎‌گذارند؟

نه زیاد ولی هرچی معلم داشتم کاملا بین بچه ها فرق میگذاشته

5-اگر می‌توانستید یک کتاب درسی را از برنامه‌ی درسی مدارس حذف کنید، حذف می‌‎کردید؟ کدام کتاب را؟

عامم من الان شیشمم و عربی ازز هفتم شروع میشه ولی فکر نکنم خوشم بیاد.عربی و قران و هدیه ها(گفته یکی من سه تا گفتم?

6-کدام‌یک از معلّم مدرسه‌تان را به دلیل داشتن چه ویژگی خاصی، از سایر معلّم‌هایتان، بیشتر دوست دارید؟

یه معلم بیشتر ندارم و ازش متنفرم چون خیلی متعصبه

7-آیا بعد از اتمام هر درس، از معلّم آن درس تشکر می‌کنید؟ از برخی آری و نسبت به برخی بی‌تفاوت هستید؟

باورتون میشه امتحان آخرم هم ازش خداحافظی نکردم؟?

8-اگر می‌توانستید برای زیبایی مدرسه‌تان، تغییر یا تغییراتی ایجاد کنید، چه تغییر یا تغییراتی ایجاد می‌کردید؟

1-کاری میکردم بچه ها بتونن با توجه به علایقشون بعضی از درسا رو انتخاب کنن

2-مدیرمون رو از صفحه روزگار محو میکردم(این نقش به سزایی در زیبایی محیط مدرسه داره)

3-هر معلمی که بچه هارو تحقیر کنه اختراج میکردم

4-معلم امسالمون رو میکردم بیرون

9-اگر می‌توانستید یک کتاب را به برنامه‌ی درسی مدارس اضافه کنید، اضافه می‌‎کردید؟ کتابی با چه نام و چه موضوعی؟

یه درسی که بچه ها درمورد علایقشون حرف بزنن یا کلاس های مشاوره برای اینکه اینقدر مشکلات افسردگی و اظطراب بین بچه ها زیاد نباشه(البته اخراج مدیرمون هم در کاهش اظطراب دانش آموزان بی تاثیر نیست)

10-اگر می‌توانستید با یکی از معلّم‌هایتان، ورزشی جمعی انجام دهید، کدام معلّم و چه ورزشی را انتخاب می‌‎کردید؟!

از ورزش بدم میاد

یونو؟؟

11-یکی از همکلاسی‌هایتان را خیلی دوست دارید. این همکلاسی شما چه ویژگی یا ویژگی‌های خاصی دارد که این‌قدر مهرش به دلتان نشسته است؟

ستایش

یه دختر پررو که همه ازش حساب میبرن.خیلی بلنده.یکی از پاپارازی های مدرسه عکس منو و اونو که بعد از عید همو دیده بودیم همو بغل کرده بودیم و اون به طرز ضایعی روی من افتاده بود رو فرستاد تو گپ کلاس و اره دیگه.

کاری بجز بگا رفتن میتونستم بکنم؟

پ.ن:یکی از درسایی که ازش گرفتم درمورد زنده موندن توی مدرسه بود.من نه دانش اموز دردسر سازی هستم و نه بهشون بی احترامی میکنم ولی هروقت میرم پیش مدیرم باهام بد حرف میزنه.من حتی یکبارم بهش بی احترامی نکردم.هر وقت چیزی میگفت تمام و کمال همونو انجام میدادم.ولی همیشه باهام بد حرف میزنه ولی یکبارم با ستایش بد حرف نزده.با اینکه ستایش خیلی درسر ساز و حرف گوش نکنه.این اخر سالی به خودم اومدم و فهمیدم ستایش خودش اجازه نمیده کسی باهاش بد حرف بزنه.با اینکه همیشه تو مدرسه به ما یاد میدن توسری خور و تسلیم باشیم(مسلمان ینی تسلیم.پس اینا مثلا نماینده های اسلامن که ما باید بدون هیچ حرفی ازشون تبعیت کنیم)تا دوستمون داشته باشن و باهامون خوش رفتاری کنن.ولی خودشون از ادمای با اعتماد به نفس خوششون میاد و با اونا خوش رفتار ترن.به هر حال یادتون باشه توی مدرسه هرکاری دلتون میخواد بکنین و به هیچ وجه توسری خور نباشید.البته این نظر و تجربه شخصیه منه.