یازده شش

یک: تکنولوژی جدیدی وارد بازار می‌شود که قادر است خواب‌های شما را ضبط و هر زمان که خواستید پخش کند. آیا از این تکنولوژی استفاده می‌کنید؟ چرا؟

بله، خوب دلیل خاصی نداره فقط چون بعضی خوابا انقدر قشنگن که آدم دوست داره هزاران بار با جزئیات کامل مرورشون کنه، همین دیشب خواب دیدم از مدرسه برگشتم و پشت مغازه ی نزدیک خونه امون یه رودخونه ی خیلی خوشگل پیدا کردم خیلی قشنگ بود اتفاقا تو خواب رفتم گوشیم رو بردارم ازش عکس بگیرم نشون شما بدم😅

شبیه این تقریبا عکاسش خواهرمه زشت شده ،
شبیه این تقریبا عکاسش خواهرمه زشت شده ،
دو: شما از طرفداران اهدای عضو هستید و کارت اهدای عضو نیز گرفته‌اید. اگر قرار باشد در دو خط کسی که مخالف اهدای عضو است را به این‌کار ترغیب کنید، برای او چه می‌نویسید؟

من به مرگی فکر میکنم که زندگی هدیه میده به اینکه بعد من،قلبم یه جا دیگه تو سینه ی یه نفر دیگه بتپه، بزنه،عاشق بشه،قلبی که سینه به سینه نقل میشه:)

سه: زمان مدرسه وقتی می‌خواهند دانش‌آموزان را به اردو ببرند، از والدین‌ آن‌‌ها رضایتنامه می‌گیرند. آیا تاکنون برای خودتان رضایت‌نامه صادر کرده‌اید؟ یعنی موقعی که دلتان شما را به کاری وامی‌داشته و عقل‌تان شما را از انجام آن کار می‌ترسانده، برای کدامیک رضایتنامه صادر کرده‌اید؟

برای قلبم آخرشم پشیمون شدم اما حقیقتا اگه برگردم عقب بازم انجامش میدم تجربه ها زندگی رو می‌سازن:)

چهار: دیگران چه توانایی و یا استعدادی را در شما می‌بینند که شما نسبت به داشتن آن توانایی و یا استعداد در خودتان تردید دارید؟

میگن باهوشم و من بشدت انکار میکنم معتقدم توی همه ی مسائلی که بقیه فکر میکنن بخاطر هوش تونستم حلشون کنم درواقع شانس نقش داشته من آدم خوش شانسیم و دست های شانس پشت پرده ی موفقیت های ناچیز زندگیمه!

پنج: آیا شده است که درباره‎ی یک مسئله یا موضوعی، پافشاری و تعصب بیهوده به خرج داده باشید و بعدها متوجه شده باشید که سخت اشتباه می‌کرده‌اید و حق با بقیه بوده است؟ اگر ممکن است بنویسید آن مسئله یا موضوع چه بوده است؟

آره خیلی جای دوری نریم همین پارسال سر جریان مهسا امینی خیلی جوگیر بازی درآوردم خیلی کارای مسخره کردم که الان فکر میکنم احمقانه بوده آخه واقعاً که چی؟جز به خطر انداختن امنیتم مگه چیز دیگه ای حاصل شده که اونهمه حرص خوردم...

شش: آیا توانایی این که در هیچ جایی استخدام نشوید و خودتان بتوانید یک شغل مستقل راه بیندازید را در خودتان می‎بینید؟ آن شغل چیست؟
  • آره، ایده های زیادی دارم:)
هفت: از برخی از میوه‌ها به عنوان میوه‌های بهشتی یاد شده است. اگر قرار بود از یک "ساز" به عنوان سازِ بهشتی یاد بشود، آن ساز به نظر شما کدام ساز است؟ می‌توانید یک آهنگ زیبا با آن "ساز" را معرفی کنید؟

میوه؟ من که میگم : «بهشت، اول موسیقی بود، بعدها حوریان به گوشه هایش مهاجرت کردند...» همشون عالین اما به شخصه ویولون رو یجور دیگه دوست دارم:)

https://songsara.net/56738/
هشت: همین الان غول چراغ جادو در کنار شما ظاهر می‌شود و به شما می‌گوید که می‌توانید سه آرزو کنید تا برآورده‌اش کند، می‌توانید آن سه آرزو را بنویسید؟

توقع دارین آروزهام رو بگم؟حالا که اصرار میکنین یکیشون رو میگم! اولیش این بود که همه ی آروزهام برآورده بشن یا پولدار ترین آدم جهان بشم با پول میشه به خیلی چیزا رسید.

نه: اگر قرار بود به طریقی در روز اول سال، یعنی روز عید نوروز، تمام اعمال و رفتار پنهانی مردم ایران (در هر سن و سال و با هر پُست و مقامی) برای همگان علنی و آشکار شود. به نظر شما مردم ایران باز هم این روز را جشن می‌گرفتند؟

معلومه که نه یاد قضیه ی *عجب صبری خدا دارد افتادم...

ده: علم پزشکی پیشرفت می‌کند و هر کس می‌تواند، هر تعدادی که بخواهد از خودش تکثیر کند. آیا شما خودتان را تکثیر می‌‌کنید؟ چند نسخه؟ چرا؟ اگر به جز خودتان، بتوانید فقط یک نفر دیگر را تکثیر کنید چه کسی را تکثیر می‌کنید؟

ابداً راستش من حتی دوست ندارم خواهر دو قلو داشته باشم(ندارم)چون یجورایی حسودیم میشه یه نفر کاملا شبیه من باشه دیگه اینکه کپی من باشه که جای خود داره با همه ی منافعی که داره میبوسم میزارمش کنار اما درمورد دیگران احتمالا انجامش میدم چون به نظرم اگه نسخه های بیشتری از آدم مورد علاقه ام رو زمین باشه دنیا جای بهتری میشه.

یازده: سال ۱۵۰۰ است. شما تلویزیون را روشن می‎کنید و شبکه‌ی خبر را انتخاب می‌کنید. چند خبر که تصوّر می‌کنید در آن سال قرار است درباره‌ی ایران و یا جهان بشنوید را بنویسید.

جنگ جهانی سوم بنگ بنگ بنگ🚶🏻‍♀️