چطور برای مارکتینگ و برند، استراتژی بنویسید

عنوان نشریه ما باید ایده خوبی در مورد نوع محتوای مورد انتظار شما داشته باشد.

و اگر این مطلب را می خوانید ، تصور می کنم که علاقه کمی به نوشتن برای این نشریه دارید. عالی است! متشکرم.

این نشریه محلی برای تجارت و بازاریابی است.

این انتشار زمانی شروع شد که حدود نیمی از مطالب من در نشریه ای بود که روی محتوای تجاری تمرکز داشت.سپس یک روز ، ناپدید شد.

من به دنبال نشریات جایگزین بودم که ممکن است مجموعه ای از مقالات قدیمی را شامل شود. علاوه بر چند نشریه برجسته ، به نظر می رسد کمبود نشریات تجاری با محتوای با کیفیت و مبتنی بر شواهد وجود دارد. از این رو این نشریه را شروع کردم: استراتژی ، بازاریابی و مارک تجاری. این فرآیند سه قانون اصلی دارد:

۱.به موضوع ادامه دهید

۲. ۳ دقیقه نمی خواند

۳.مدارک ادعا لازم است

من الان وارد این موارد می شوم ، سپس ساختار و ویرایش می کنم.

۱.به موضوع ادامه دهید:

این نشریه استراتژی ، بازاریابی و مارک تجاری نام دارد.

این نوع محتوایی است که ما می پذیریم. این باید در مورد تجارت باشد – که هنوز هم یک موضوع کاملاً گسترده است.

ما به دنبال هر محتوایی در مورد تجارت با بینش ، نکات ، یادگیری ها و محتوای قابل تأمل هستیم.

۲. ۳ دقیقه نمی خواند:

مقالات باید حداقل در ۵ دقیقه خوانده شوند. و حدود ۱۳۰۰ کلمه است.

به قول معروف اگر حرف ارزشمندی برای گفتن ندارید ، اصلاً چیزی نگویید. فکر نمی کنم بتوانید در مدت سه دقیقه شواهد کافی برای داشتن نظر را در اختیار داشته باشید.

همیشه یک داستان برگشت و ۵ سوال وجود دارد: چه کسی ، چه چیزی ، کی ، کجا ، چرا و چگونه؟

استفاده از ۵ سوال یک روش عالی برای قالب بندی نوشتن است. این به شما کمک می کند تا اطلاعات مناسب را برای روایت یک داستان یا حل یک مشکل جمع کنید.

۳. مدارک لازم :

ما به واقعیت ها احتیاج داریم.

ما باید بدانیم که اطلاعاتی را که درباره آن صحبت می کنید از کجا آورده اید. یا پیوندی به مقاله ای که به صورت آنلاین پیدا کرده اید یا به ادبیات علمی.

هر کسی که چند مقاله من را خوانده باشد ، با نحوه ساختار من در نوشتن آشنا خواهد شد.

شبیه این یکی: نحوه استفاده از بازاریابی مستقیم برای جلب مشتری بازاریابی انبوه ناکارآمد و گران است. تبلیغات مستقیم به مشتریان بسیار منطقی است.

این مطلب را نیز بخوانید : تاثیر هاست بر بهینه سازی سایت

یا این یکی: چگونه می توان یک پیشنهاد ارزش ایجاد کرد؟ مشخص کنید که برند شما چگونه متفاوت است و چرا مشتری باید به آن اهمیت دهد.

برای بالا بردن اعتبار ادعاهای خود از ادبیات استفاده کنید. هر آنچه در مقاله وبلاگ یا منبع دیگری در Google یافت می شود ، دلیلی بر ادعای آنها نیست.

از Google Scholar استفاده کنید. از چند کلمه کلیدی استفاده کنید. ابتدا مقدمه و نتیجه را بخوانید تا ببینید مقاله ای مرتبط است یا خیر ، سپس بحث را انجام دهید. نقل قول خوب باید در یکی از این بخشها باشد. یا ممکن است شما با تجربه خود چیزی یاد گرفته باشید.

با تجربه خود با ما صحبت کنید؛ مثالهای مرتبط و مطالعات موردی را ارائه دهید.

۴.ساختار و ویرایش:

اگر شما به این نشریه تسلیم شوید ،  به من این حق را می دهد که قبل از انتشار محتوای شما را نادیده بگیرم. اما اگر به توصیه های من پایبند باشید ، مجبور نیستم تغییرات زیادی انجام دهم. دستور زبان نیز ضروری است. لطفا از سایت Grammarly استفاده کنید. نسخه ممتاز را در صورت امکان دریافت کنید – این مقاله نوشتن شما را بسیار بهتر می کند که ارزش یک سرمایه گذاری اندک را دارد.

با این حال ، اگر مطلبی برای پذیرش شواهد به اندازه کافی خوب باشد ، قبل از انتشار مقداری از دستور زبان را ویرایش می کنم. این شانس مقاله شما را برای تدوین (که در موضوعات خاص توزیع می شود) افزایش می دهد ، که برای شما و ما خوب است.

به نحوه ساختار نوشتن خود توجه داشته باشید. برای راهنمایی های اساسی چند نکته را در زیر قرار می دهم:

-سعی کنید اکثر جملات زیر ۲۰ کلمه باشد. چند جمله کوتاه. گاهی اوقات برخی از موارد طولانی تر ، برای ایجاد شخصیت در نوشتن خود.

-طول پاراگراف متفاوت است و هیچ چیز خیلی طولانی و حجیم نیست. افکار جدید به پاراگراف های جدید می روند. بیش از ۴-۶ جمله در یک پاراگراف بیش از حد است.

-تصاویر خیلی زیادی استفاده نکنید. برای ۱۵۰۰ کلمه ، ممکن است سه کلمه داشته باشید. ۲۵۰۰ کلمه ، ۴–۵. مقدمه و خلاصه ۵-۶ جمله در هر کدام.

خلاصه ما یک سایت طراحی وب‌سایت و IT و برندینگ ​​هستیم که به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت کمک می کند تا به مردم در درک بهتر بازاریابی و تجارت کمک کند. ما در مورد موفقیت هایمان صحبت می کنیم. ما شواهدی برای ادعاهای خود ارائه می دهیم. ما ایده ها و داستان های جالبی را به اشتراک می گذاریم.