ویرگول
ورودثبت نام
هزار نما
هزار نما
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

یک قدم تا میلیونر شدن با پرورش گل و گیاه در آپارتمان


ما یک خانواده‌ی دونفره هستیم، من و همسرم که در آپارتمان زندگی می‌کنیم و فضای بیرونی (مانند حیاط و باغچه) نداریم. از آنجایی که هر دوی ما علاقه‌ی بسیاری به گل و گیاه داریم، محیط خانه‌ام را پر از گل و گیاه کرده‌ام و وجود آن‌ها را بخشی از دکوراسیون منزلم میدانم.

من خانه‌دار هستم و پرورش گل یکی از سرگرمی‌های لذت‌بخش من است، آرامش و انرژی که از تماشای این گل‌ها به دست می‌آورم با هیچ چیز دیگر قابل قیاس نیست، همچنین در سلامت روح و جسم خانواده‌ی ما تاثیر به سزایی دارد و استرس را از ما دور می‌کنه.

به علاوه وجود گل و گیاه، خانه‌ی ما را از وجود دستگاه تصفیه هوا بی ‌نیاز کرده چرا که هوای تمیز و سالمی را فراهم می‌کنند. یکی دیگر از سرگرمی‌های من به اشتراک گذاشتن تصاویر زیبایی از گل‌هایم در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بود و آنها را معرفی میکردم.

پرورش گل و گیاه در آپارتمان
پرورش گل و گیاه در آپارتمان

تا اینکه یک روز تصمیم گرفتم یک کسب و کار در خانه برای خودم فراهم کنم و وقتی با همسرم این موضوع را درمیان گذاشتم او به من پیشنهاد داد که گل و گیاهانی که پرورش می‌دهم را از طریق یک وب سایت اینترنتی یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بزارم و بفروشم.

کمی مردد بودم اما از آن‌جایی که من علاقه‌ی بسیاری به این کار داشتم و با فکر کردن به حرف‌های همسرم که گفته بود این کار را می‌توانم با سرمایه اولیه کم و در فضایی کوچک داخل خانه شروع کنم، بالاخره با حمایت‌های همسرم، تصمیم خودم را گرفتم و با یک برنامه‌ریزی دقیق یک پیج برای محصولاتم ایجاد کردم و آن‌ها را برای فروش گذاشتم.

زمانی که با استقبال مشتری‌ها روبرو شدم و درآمد خوبی به دست آوردم، انگیزه‌ام برای این کار بیشتر شد و سعی می‌کنم با داشتن خلاقیت و تلاش بیشتر مشتری های بسیاری برای محصولاتم به دست‌آورم.

به نظر من پرورش گل و گیاه در آپارتمان یکی از زیباترین کارها در منزل است که فضای خانه را گرم و صمیمی می‌کند و حس نشاط را در اعضای خانواده به وجود می‌آورد، همچنین این گل‌ها شرایط سازگاری خوبی با محیط داخل آپارتمان دارند و شما هم می‌توانید در زمان کمی سود بالایی به دست آورید.

کسب  درآمد از پرورش گل و گیاه
کسب درآمد از پرورش گل و گیاه

شاید از خودتون بپرسید چطوری این کار انجام بدم وقتی آشنایی با پرورش گل و گیاه نداریم؟ اصلا جای نگرانی نیست خود من هم با کمک برنامه‌ی آموزش کامل پرورش گل و گیاه در آپارتمان توانستم این کار را یاد بگیرم.

از مزایای استفاده از این محصول، آشنایی با روش کاشت گیاهان، آشنایی با هرس و قلمه زنی، آشنایی با روش تکثیر هرگیاه و شرایط نگهداری گل و گیاه‌های کاشته شده مثل زمان آبیاری، آشنایی با نوردهی و تنظیم دما و... هست.

https://1000nama.ir/product/growing-flowers-plants-apartment/

پس اگه شما هم میخواهید وقتی در منزل هستید از فرصت های فراغت‌ تون با کمترین هزینه و امکانات درآمد کسب کنید و در کنار خانواده هم باشید، من به شما پیشنهاد میکنم با پشتکار، دیدن آموزش‌های لازم و استفاده از راه‌کارهای مناسب در منزل خودتان شروع به پرورش و تکثیر گل و گیاه‌های آپارتمانی کنید و از فروش آن‌ها سود خوبی به دست آورید.

پرورش گل و گیاهپرورش گل و گیاه در آپارتمانآموزش پرورش گل و گیاهکسب درآمد از پرورش گل و گیاهکارآفرینی
فروشگاهی از جنس محصولات آموزشی، گرافیکی و کارآفرینی - www.1000nama.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید