ویرگول
ورودثبت نام
Ali kargari hajiabdi
Ali kargari hajiabdi
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

من یک انسان نوین هستم

من یک انسان نو هستم آنقدر نو که خیلی وقت است دیگر فاشیستی نسیتم !

من خیلی حساس و نوع دوست ، شرق شناسم

.قبلا ها طرفدار اعتراض های سال 68 و حالا مدتی است طرفدار محیط زیستم

چند سال قبل با خوشحالی احساس کردم مثل خیلی ها سوسیالیستم من یک انسان نو هستم

با کمی لطف و زبان نو ،

باید بگویم من یک ترقی خواهم

در عین حال طرفدار بازار آزاد و مخالف نژاد پرستی ام!من خیلی خوب هستم ، من طرفدار حیواناتم و دیگر اگزیستانسیالیست نیستم

اخیرا کمی خلاف جریان حرکت می کنم و فدرالیست شدم!کانفورمیست (حزب بادی)کسی است که معمولا در جناح برنده قرار می گیرد!

او پاسخ های روشن و خوبی در سرش دارد که مخلوطی از عقاید است .و زیر بغلش همیشه دو یا سه روزنامه است

وقتی به اندیشیدن نیاز دارداگر روشن تر بگویم: او در مثل . مثل یک فرصت طلب فکر می کند

.او همیشه سازگار است و در بهشت خودش زندگی می کندکانفورمیست یک انسان همه جانبه است که بدون مقاومت حرکت می کند.

کانفورمیست موافق جریان آب حرکت می کند و سازش کار است کانفورمیستیک حیوان معمولی است که با کلمات گفتگوها زندگی می کند.

رویاهایش از خواب ها و رویاهای دیگران بیرون می آیدعید او زمانی است که با همه جهان در آشتی باشد و وقتی شنا می کند ، راهش باز باشدکانفورمیست

من یک انسان نو ام !با زنان رابطه فوق العاده ای دارم ، من فمنیستم!همیشه در دسترس و خوشبین ، اروپایی ام هرگز صدایم را بلند نمی کنم ،

من صلح طلبم !قبلا مارکسیست و انینست بودم بعدش نمی دانم چرا یک باره خودم را یک کمونیست خدا پرست یافتم !

کانفورمیست خوب نفهمیده که حتی بهتر از یک توپ به هوا می رود!کانفورمیستیک بالن هوایی تکامل یافته است که از اطلاعات باد کرده و از آن نوعی است که در ارتفاع کم پرواز می کند .

جهان را با یک انگشت لمس می کند و گمان می کند در کارش ماهر است و زندگی می کند و همین برایش کافی است باید بگویم او خیلی شبیه همه ماست !

کانفورمیستمن یک انسان نوام ! ان قدر نو ام که در همان نگاه اول توجهتان را جلب می کنم من یک کانفورمیست نوین هستم !

برچسب‌ها: متن آهنگ II Conformista, حزب ‌بادی, 1998

تماشا در Youtiub

taizz: https://www.youtube.com/playlist?list=PLa0L_XoE3uM56Ix3-klhCJuyFCZ6I5Ooc

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید