ویرگول
ورودثبت نام
Bit faucet
Bit faucet
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کسب درامد از سایت 2captcha

ننن قصد دارم سایتی را معرفی کنم شما حتی بدون یک زیرمجموعه و فقط تنها خودتان به تنهایی فقط با روزی3 ساعت فعالیت کردن روزی1? دلار کسب کنید وسوسه شدید؟؟؟


اره وقتی منم با این سایت اشنا شدم وسوسه شدم.


?شاید براتون جالب باشه که بگم بنده هر روز و بدون زیرمجموعه گیری روزی1دلار درامد دارم?


اثبات پرداختی




درامد ماه گذشته من:??36.5$??


✏️خوب بریم سراغ معرفی سایت✏️


سایت2captcha

ثبت نام:

https://2captcha.com?from=10928941

✅سایت در حال پرداخت:✅اخرین پرداخت سایت برای من 15مهر1399 با مبلغ?36.5$?


✅این سایت کاملا معتبره توسط ما تست شده است پس با خیال راحت فعالیت کنید✅


?میزان درامد روزانه:1دلار و بیشتر(با فعالیت متغیر است)?


اموزش سایت 2captcha


ابتدا از طریق لینک زیر ثبت نام کنید

ثبت نام

ایمیل و پسورد خود را وارد کنید


مطابق تصویر زیر api key را کپی کرده


روش های درامد زایی


از طریق بات تلگرام


از طریق اپلیکیشن


پیشنهاد ما ربات تلگرامی است چون سرعت بسار بالایی دارد ولی اپلیکیشن سرعت خوبی ندارد


ربات تلگرام


با استفاده از ربات با ادرس:

My2CaptchaBot

می توانید روزانه با فعالیت در ان دلار کسب کنید

وقتی ربات را استارت کنید باید همان api key را که کپی کرده اید را وارد ربات کنید

با چنین صفحه ای روبرو می شوید بر روی استارت کلیک کنید


چند لحظه صبر کنید تا تصویری برای شما ارسال کند

وقتی تصویر ارسال شد ان را باز کرده و تمام حروف و اعداد را بنویسید‌. و دلار کسب کنید

توجه حتما با فیلتر شکن وارد شوید و از ip های مختلف استفاده کنید

به حروف بزرگ و کوچک دقت کنید در صورتی که مداوم اشتباه بزنید حساب شما حذف می شود


اپلیکیشن

اپلیکیشن را دانلود کرده و api key را وارد اپلیکیشن کنید و شروع به کسب درامد کنید

لینک ثبت نام

https://2captcha.com?from=10928941


پایان

موفق باشید

کسب درامدکسب درامد عالیکسب پولدلاربیت‌کوین
کسب درامد اسان است فقط کمی پشتکار و اراده می خواد هیج وقت نا امید نشو چون تو رو از مسیر ذهنت دور می کنه موفق باشید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید