ویرگول
ورودثبت نام
سعید آذرنیا
سعید آذرنیا
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

نژاد پرستی ⚖?☯✡

داریم به کجا میریم ؟؟

امروز صبح داشتم با یکی از بچه ها در مورد خواستگاری یکی از فامیل ها گفتگو می کردیم .

بحث آنچنان خاص جذابی نبود . خلاصه حرف ما کشیده شد به اینکه دختر ساکن کدوم منطقه از شهر است .؟

در جواب گفتم پایین شهر زندگی می کنند؟!!!!

بعد دوستم در جواب گفت نباید از منطقه پا یین شهر ازدواج می کرد .باید صبر می کرد و یه مورد بهتری پیدا می کرد.

خوب منم با قاطعیت گفتم واقعا ای کاش یه ذره صبر می کرد و...

!!!!!!!!!!!!! یه لحظه درونم ترکید ???.تو دلم گفتمممممم هی وایسا ببینم مگه خودت بچه کدوم منطقه هستی ؟!!

گفتم من ?خودم پایین شهرم .

من دوستم یه لحظه سکوت کردیم . بعد من گفتم الان نژداپرستی?❌ رو به شکل کاملا اجرا کردیم؟؟.

به نظر من نژاد پرستی فقط به سیاه پوست بودن بسنده نمیشه. نژاد پرستی به فرهنگ .به دین.به رنگ.طبقات.به مادیات.و به همه چیز گفته میشود .اگه بتونیم عدالت ⚖را در حرف زدن هایمان کنترل کنیم وبه حریم همدیگر احترام بگذاریم (این مطلب ادامه خواهد داشت)?❓?‍?

وقتی من به خودم اجازه میدم که در مورد کسی که به من ربطی نداره حرف بزنم ونظر بدم این خودش نژادپرستی میشه .

ساده تر بیان کنم .وقتی کلمه پایین شهر بودن را نسبت. به اون شخص استفاده کردم ارزش کلی اون شخص را کاملا نابود کردم .از نظر ذهنیت کلی من نظر خودمو گفتم ولی یه مقداری به عمق این حرف بریم میشه تفاوت گذاشتن واجرا نکردن عدالت و برابری ؟!!



این داستان ادامه خواهد داشت ....





لطفآ مطالب را با دقت و با حوصله بخوانید ممنون

لطفآ نظرات خود را بنویسید ممنون


نژادپرستیفرهنگاحترامدخالت
در حال تجربه کردنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید