ویرگول
ورودثبت نام
ترنم آذرپندار
ترنم آذرپندار
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

معرفی خودم

من هستم

نام شناسنامه: طناز

نام هنری ترنم

متولد ۱۳۶۴

بنیانگذار سبک نقاشی پارادوکس

اینجانب طناز آذرپندار ملقب به ترنم بنیانگذار سبک نقاشی پارادوکس از سال ۱۳۸۵ فعالیت هنری خودرا به صورت کاملا آکادمیک نزد اساتیدی همچون استاد مجتبی نخجوانی، استاد علی مهدوی، استاد حسنیه زعفرانچی و... سپری کردم.که حاصل تلاش ذهنی و روحی خودم با الهام گرفتن از طبیعت باعث شد سبک نقاشی رو ابداع کنم که به دلایل شرایط ویژه ای که داشت ،با کمک یکی از همکاران هنری ام آقای صنعان تارم اسمش و گذاشتیم پارادوکس

برخی از این آثار دارای گواهی ثبت ملی هستن،برخی هم دارای نشان هنری ویژه خودم که درهمه آثار وجود داره وقابل مشاهده است.دراین آثار بیشترین بیان من در حالات زیبایی دنیا قرار گرفته و خواهان صلح، دوستی و آرامش هست.بیشترین نگاه روح و روان من به همه نقاط جهانه یعنی زمین ، دریا،کهکشان و...

دستانم هم با کمک قلم اونهارو روی بوم، مقوا،چوب و... بیان کرده.

بیشترین توضیحات و میتونید با نگاه زیباتون برآثارم دریافت کنید.

دوستتون دارم بندگان خوب خدا

سبک نقاشیهنریبنیانگذار سبکاستادبنیانگذار سبک نقاشی پارادوکس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید