خب دوستان ما هم امتحان مجازی داشتیم اما تو کانال مدرسه یه طوری در مورد نمره ها و کارنامه و اینا نوشته بود که اصلا نمیشد منظورشونو بفهمی، تا الان فکر میکردم نمره ها بر اساس کارهاییه که تو کلاسهای مجازی انجام دادیم اما دیروز فهمیدم امتحان مجازی هم هست، این گمونم کارمای مسخره کردن بعضیا بود(هلیا نکن شر میشه) اولین امتحان مجازی هم ریاضی بود، تا شب ریاضی رو نشستم خوندم و از اونور ۶صبح پاشدم و دوباره خوندم اما بازم امتحانو خیلی خوب ندادم

خب حالا باز خدارو شکر ریاضی هر چقدرم سخت بود اولین امتحان بود امتحانای دیگه آسون تر از ریاضین، و خدارو شکر فقط ۵ نمره از هر درس به این امتحان بستگی داره

و البته که خدارو شکر از این کتاب امتحان نداریم(میگن تو دهمم هست، درست میگن؟)

من اینجا فقط نگران الف شدن تجربیم، وای خدا:)
پ.ن: هلیا نخون شر میشه😂😂
پ.ن۲:کاش منم مثل بعضیا استعداد تعریف کردن قصه حسین کرد شبستری برای راننده اسنپ تو ۱٠الی۱۵ دقیقه رو داشتم