دیروز که ما تهران بودیم، فرداش برگشتیم صبح موقع برگشتن به پرند، راننده اسنپ عجیب غریب نگاه میکرد، ما توی ماشین نشستیم، راننده با پدرم گرم صحبت شد، از کار و زندگی و... با هم حرف زدند، راننده گفت: من هم مثل شما دوتا دختر دارم، دوقلو هستند،تو خانواده ما دوقلو زایی رایجه، خودمم برادر دوقلو دارم

پدرم جواب داد: چه جالب، ما فقط در فامیل های دور مان دوقلو داریم راننده اسنپ گفت: بله در کل دوقلو ها کم هستند، مادر من یک برادر دوقلو و پدرم هم یک خواهر دوقلو دارد، خواهر دوقلوی پدرم زن برادر دوقلوی مادرم است و البته پدر و مادرم دختر خاله پسر خاله هستند، و مادرهایشان هم دوقلو بودند، جالب بود، کل یک ساعت و نیم راه را این دو نفر در مورد دوقلویی حرف زدند، خسته هم نشدند:)
پ. ن:پ. ن: احتمالا فهمیدین منظورم از سه تا دو قلو برادرش+دختر اولش+دختر دومش بود دیگه؟
+