ویرگول
ورودثبت نام
Eli
Eliاز قهوه یاد گرفتم هر چیزی که تلخ باشه بیدارت می کنه:))
Eli
Eli
خواندن ۱ دقیقه·۲۴ روز پیش

آهای آهای ریاضی با ما نکن تو بازی

خب دوستان ما هم امتحان مجازی داشتیم اما تو کانال مدرسه یه طوری در مورد نمره ها و کارنامه و اینا نوشته بود که اصلا نمیشد منظورشونو بفهمی، تا الان فکر میکردم نمره ها بر اساس کارهاییه که تو کلاسهای مجازی انجام دادیم اما دیروز فهمیدم امتحان مجازی هم هست، این گمونم کارمای مسخره کردن بعضیا بود(هلیا نکن شر میشه) اولین امتحان مجازی هم ریاضی بود، تا شب ریاضی رو نشستم خوندم و از اونور ۶صبح پاشدم و دوباره خوندم اما بازم امتحانو خیلی خوب ندادم

آهای آهای ریاضی از تو نیستیم ما راضی
آهای آهای ریاضی از تو نیستیم ما راضی


خب حالا باز خدارو شکر ریاضی هر چقدرم سخت بود اولین امتحان بود امتحانای دیگه آسون تر از ریاضین، و خدارو شکر فقط ۵ نمره از هر درس به این امتحان بستگی داره

برنامه امتحانی مون:)(
برنامه امتحانی مون:)(

و البته که خدارو شکر از این کتاب امتحان نداریم(میگن تو دهمم هست، درست میگن؟)

کتاب مذکور(به تقلید از هلیا)
کتاب مذکور(به تقلید از هلیا)

من اینجا فقط نگران الف شدن تجربیم، وای خدا:)

پ.ن: هلیا نخون شر میشه😂😂

پ.ن۲:کاش منم مثل بعضیا استعداد تعریف کردن قصه حسین کرد شبستری برای راننده اسنپ تو ۱٠الی۱۵ دقیقه رو داشتم

ریاضیامتحان
۰
۰
Eli
Eli
از قهوه یاد گرفتم هر چیزی که تلخ باشه بیدارت می کنه:))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید