گوگول کاش بخونی این پستو، برات یه گربه ملوس پیدا کردم، میخرم، برگرد گوگول برگرد

گوگول ویرگول بدون تو نمیتونه دووم بیاره، این دومین پستیه که در مورد تو میزارم، برگرد دیگه، حداقل هفته ای یه بار سر بزن
پ. ن: گوگول تو گروه بله عضو شدم
پ. ن۲:در مورد اون پست که دیروز گذاشتم عکس اون دختره بود، ساسان شکست عشقی خورد، رفت پیج دختره رو دید، گفت زیادی فیکه، لی لی خوشحاله قطعا