ویرگول
ورودثبت نام
یک گیگ
یک گیگ
خواندن ۳ دقیقه·۱ ماه پیش

لینکدین از نسخه آزمایشی هوش‌مصنوعی برای تکمیل پروفایل رونمایی کرد

یکی از جدیدترین ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی لینکدین – به نام ” پروفایل خود را بهبود بخشید ” – در نسخه بتا برای اعضای Premium است. پیشنهادهایی برای دو بخش مهم از نمایه لینکدین شما ایجاد می کند:تیتر حرفه ای شمابیانیه درباره شما
این ویژگی در پایان ژوئن 2023 در نمایه من ظاهر شد.
💡 اگر بیش از 5 دقیقه به برند شخصی خود فکر کرده اید، این ویژگی برای شما مناسب نخواهد بود!
پیامی که در پروفایلم دیدم اینه:

” تقریباً 2 برابر فرصت‌ها متمایز شوید. ” من فرض می‌کنم که این مقایسه‌ای است بین پروفایل‌های لینکدین که به درستی تکمیل شده‌اند و پروفایل‌های بدون بیانیه درباره یا بدون تیتر اصلاح‌شده (تیتر پیش‌فرض عنوان شغلی شما در محل کارتان است – خسته‌کننده!).
با کلیک بر روی Enhance به صفحه زیر باز شد.

با کلیک بر روی Start ، ابزاری برای پیشنهاد یک عنوان حرفه ای جدید، همانطور که در زیر نشان داده شده است، دریافت می کند.

خمیازه
پیشنهاد اشتباه نبود اما فاقد شخصیت بود. من روی گزینه 2 کلیک کردم به امید چیزی بهتر…

طولانی تر و هنوز خمیازه می کشد
این واقعا خیلی بهتر نبود توجه داشته باشید که عناوین می توانند تا 220 کاراکتر داشته باشند، بنابراین من مطمئن نیستم که چرا پیشنهاد لینکدین استفاده از چنین متن کوتاهی است. شاید آنها بینشی داشته باشند که تیترهای بسیار کوتاه بهترین کار را دارند(؟)
خوشبختانه، پیشنهادات نسخه اصلی را بازنویسی نکردند:

برای مدتی این را تغییر نمی دهد
فکر می‌کنم تیتر موجود من عمق و شخصیت بیشتری نسبت به پیشنهادات لینکدین دارد، بنابراین فعلاً تغییری نمی‌دهم.
من روی دکمه 👎🏻 روی پیشنهادات کلیک کردم و از من خواسته شد تا بازخوردی ارائه کنم:سپس صفحه به دستور About رفت و موارد زیر را پیشنهاد کرد:

مثل نسخه اصلی اما کوتاهتر
این قابل احترام تر بود، اما این فقط یک تکرار کوتاه از آنچه قبلاً در بیانیه درباره من بود است.
نمایه شخصی عبارات About می تواند تا 2600 کاراکتر باشد، بنابراین قطعاً چند پاراگراف فضای موجود را پر نمی کند. دوباره، من این پیشنهاد را به نفع نسخه اصلی طولانی رد کردم:

این تغییر نمی کند – و من از 2599 کاراکتر از 2600 کاراکتر موجود استفاده کرده ام
افکاری در مورد این ویژگی هوش مصنوعی
واضح است که من بازار هدفی برای این ارتقای تیتر و بیانیه درباره مبتنی بر هوش مصنوعی نیستم. من قبلاً یک ایده قوی از نام تجاری شخصی خود دارم (با توجه به اینکه کتابی در مورد برندسازی شخصی نوشتم، امیدوار هستید ) و سعی کرده ام مهارت ها و شخصیت خود را در نمایه خود منتقل کنم.
برای کسانی که به تازگی لینکدین را شروع کرده اند، این ویژگی «افزایش نمایه خود» ممکن است به عنوان یک مکان نگهدار مفید عمل کند تا زمانی که به چیز بهتری فکر کنید.
حدس من این است که هرکسی که این خبرنامه را می‌خواند احتمالاً آنقدر در لینکدین سرمایه‌گذاری می‌کند که قبلاً این فکر را انجام داده است.
توجه داشته باشید که اولین اسکرین شات بالا شامل کلمه “Premium” است. من تعجب می کنم اگر این ویژگی واقعاً فقط به اعضای Premium لینکدین محدود شود، زیرا هر کسی که برای لینکدین پول می پردازد مطمئناً کاری انجام داده است که عنوان و بیانیه درباره خود را جذاب کند. یا این یک فرضیه زیاد است؟

هوش مصنوعیلینکدینکلمهاسکرین شات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید