ویرگول
ورودثبت نام
ایرانی
ایرانی
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

اشتباهات در محاسبه ابجد

چند روز پیش در اینستاگرام دیدم که پیجی آموزش محاسبه ابجد می‌دهد و البته کارهای بی‌ربط با ابجد را هم به ظاهر انجام می‌دهد و برخی از کارهایش هم البته عجیب بود مثلاً ادعا داشت که اگر شماره کارتش را به او بدهید می‌تواند رمزی را برای شما تولید کند که کارتتان پر پول شود!!!

و جلوتر با پیج‌های دیگری در زمینه ابجد مواجه شدم که همگی بدون استثنا کلمات و اصطلاحات عجیب و غریب و بی‌ربط با ابجد (و البته جذاب برای فرد عامی) را قاطی کرده بودند که مشخص بود همگی برای جذب مخاطب دریافت هزینه‌های هنگفت از مردم ناآگاه است.

پدربزرگ من و پر واقع پدربزرگ ایشان و سالیان دور در زمینه علم ابجد فعال بودند و محاسبات مربوطه را نیز به من آموختند اما هرگز من و خانواده‌ام این محاسبات رو برای کسی انجام ندادیم چرا که فعالیت‌هایمان چیز دیگری بود اما امروز که این مطالب عجیب و غریب من درآوردی را درباره ابجد و ارتعاش اسم می‌دیدم گفتم حتماً در این مورد مطلب بگذارم تا شاید افراد کمتری گول این بی‌سوادان شیاد را بخورند.

اشتباهات در ابجد
اشتباهات در ابجد

اصطلاحات عجیبی از جمله متاکارت مانترا رسالت شناسی خوش قدم بد قدم ارتباط با فرشتگان! نامه نگاری و حتی فنگ شویی که چیز کاملاً متفاوت با ابجد است را به علم عدد شناسی و ارتعاش نام گره زدند و از مردم ناآگاه پول می‌گیرند.

قسمتی از آموزش‌های این پیج‌ها را دیدم و به خودم گفتم ای کاش لااقل آموزش‌هایشان درست بود و حتی از راه آموزش درست درآمد داشته باشند خوب است اما متاسفانه اینطور نبود.

اصطلاحات پا قدم خوش قدم و بدقدم هرگز در ابجد نبوده و نیست

روش درست محاسبه ابجد

در محاسبات ابجد هر فرد دو فاکتور محاسبه می‌شود:

یکی طبقه‌بندی اجتماعی که شامل اشرافی، عرفانی، کم درآمد و حادثه آفرین است و دیگری وضعیت معیشت که شامل صعودی، ثابت و نزولی است.

هر آنچه غیر از این موارد به شما گفته می‌شود یا وعده داده می‌شود کذب محض است و هیچ ارتباطی با علم ابجد ندارد.

جالب است زمانی که درباره یکی از این افراد تحقیق کردم در اینترنت دیدم که ادعا کرده است ۶۰۰۰ سال سن دارد و رای فرشتگان نامه می‌نویسد تا شما را پولدار کند!!!

و مسلماً پشتش به جایی گرم است که این چنین وقیحانه در مقابل دوربین در اینستاگرام ظاهر می‌شود و این خزعبلات را تحویل مردم ناآگاه می‌دهد.

خوشبختانه امروز دیدم در یک مطلب در خود سایت ویرگول یک نویسنده به همین شخص که ادعا کرده 6000 سال سن دارد (آسا صدر) اشاره کرده اند. این فرد اخیرا به فروش پکیج های ثروت 9 میلیونی در اینستاگرام مشغول است!

ابجد اسم و بحث اشتباه پاقدم خوش قدم بد قدمپا قدم ارتباطی به ابجد ندارد و اشتباه استآسا صدر ابجد را اشتباه محاسبه می کندمحاسبه درست ابجد اسم اشرافی عالیعجیب غریب
تجربه من از تکنولوژی و خرید ها و سرویس های اینترنتی و حضوری در ایران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید