ویرگول
ورودثبت نام
یک نرگس
یک نرگس
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سوال و نظر از شما: نرم افزار جایگزین پریمیر و ادیوس

سلام دوستان می خواهم کپی رایت را رعایت کنم. احتیاج به نرم افزاری برای تدوین ویدئو دارم.

نرم افزارهای تدوینی که می شناسم ادیوس و پریمیر هست.

در وب هم در مورد نرم افزار های رایگان برای ویرایش فیلم خیلی سرچ کردم و امتحان شون کردم متاسفانه هیچ کدام خوب نبود.

دنبال نرم افزاری امتحان پس داده هستم :)

به عنوان مثال در حوزه نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی به جای اف‌ال استودیو و ادوبی آدیشن نرم افزار قدرتمند audacity را پیشنهاد می کنم.

به نظر شما بهترین جایگزین رایگان پریمیر چه نرم افزاری است؟

در قسمت کامنت ها نظر بدید

تدوینپریمیرفیلمنرم افزاروب
به پروفایل من خوش آمدید:) مدرس و مترجم زبان انگلیسی،تولید کننده ی محتوا و نویسنده دارای چه سال سابقه کار در پارتمان ترجمه دانشگاه خوارزمی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید