ویرگول
ورودثبت نام
مهدی رحمانی
مهدی رحمانی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

تجربه ایی از جنس مشاوره سئو و بهینه سازی سایت

سلام دوستان

د راین قسمت دوست دارم یک تجربه دیگر از مبحث سئو و بهینه سازی بزارم بنام مشاوره سئو و بهینه سازی سایت.

مشاوره و بهینه سازی وب سایت
مشاوره و بهینه سازی وب سایت

تو چند روز گذشته برای یکی از سایت های خودم به دنبال یک مشاور سئو بودم که بتونه کارهای مشاوره و بهینه سازی رو برای سایت انجام بده و راهنمایی های خوبی به من بده. در این بین که داشتم سایت های محتلف رو بررسی و آنالیز میکردم یکی از دوستان توی گروه های تلگرامی چندین سایت مختلف رو بهم پیشنهاد داد. برام جالب بود که ببینم در این بین که این ها رو به من معرفی کرد این دوستان توی کلمه مشاوره سئو و یا مشاور سئو چه جایگاهی در نتایج گوگل داره.

با یک سرچ ساده در این بین معلوم شد که هیچ کدوم هیچ جایگاهی توی گوگل نداشتن. (شاید این مطلب برای خیلی از دوستان پیش پا افتاده باشه ولی خوب وقتی خود این شرکت و یا شخص هیچ جایگاهی نداره به چه صورت میتونه سایت من رو راهنمایی و ارتقا دهد.)

بهترین مشاور بهینه سازی سایت کیست؟
بهترین مشاور بهینه سازی سایت کیست؟

بعد از این که این دوستمون پیشنهاد داد سعی کردم توی همین گروه های تلگرامی به دنبال مشاور بگردم. و بعد از پیشنهاد های ریز و درشتی که داده میشد که بعضی حتی سایت هم نداشتن :))

بالاخره چند نفر رو پیشنهاد کردن که بعد از بررسی هایی که انجام دادم یک شخص به نام مصطفی علیزاده از سایت سئو8 نظرم رو جلب کرد. این شخص با ارائه پیشنهاد های جالب و راهنمایی های ارزنده ای و تجربه های خوبی که بر روی سایت های مختلف داشتن را انتخاب کردم.

این سایت با ارائه مشاوره سئو چه بصورت تلفنی و یا بصورت حضوری و با توجه به آخرین الگوریتم های جدید مشاوره رو انجام میدهند. به دوستان پیشنهاد میکنم جهت انجام کار مشاوره سئو از تجربه های این مشاور سئو کمک بگیرند. در ضمن سایت ایشون هم در صفحه اول در همین کلمه هم بودن که برای من این مورد خوشایند بود.

سئوسئو و بهینه سازیمشاوره سئو وب سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید