ویرگول
ورودثبت نام
مهدی رحمانی
مهدی رحمانی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

تجربه های من از یک سرویس

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

دوست دارم تجربه های خودم رو اینجا برای بقیه دوستان بزارم. من کارم شبکه هستم و برای شرکت های مختلف خدمات پشتیبانی شبکه انجام میدم. بر همین اساس با شرکت ها و افراد و خدمات مختلف روبرو میشم که بعضا بعضی از کارها بسیار جالب و بعضی دیگه عجیب.

یکبار یکی از مدیران یکی از شرکت هایی که برای اون ها کار میکردم برای کار بهینه سازی سایت خودشون از من مشورت گرفت و من هم چون اطلاعاتی درستی نداشتم دست به دامان گوگل شدم. و شرکت هایی مختلفی تماس گرفتم و مشاوره های جالبی گرفتم از نوع رایگان و یا مشاوره هایی که اعلام میکردن باید در ابتدا هزینه بدم!! هنوز که شروع نشده برای چی هزینه دیگه!!

یکی از شرکت ها با کلمات قلمبه انگار که من اطلاعات زیادی میدونم با من شروع به مشاوره کرد ولی من در وسط های صحبت به ایشون گفتم که از ابتدای کار چیزی متوجه نشدم و به ایشون برخورد. خخخخ

در این بین هم کلی اطلاعات گیرم اومد که سعی میکنم توی پست های بعدی تک تک توضیح بدم. یکی از شرکت هایی که به من خیلی خوب مشاوره سئو دادن شرکت سئو8 بود که یک فردی بنام علیزاده به من مشاوره دادن. ایشون با ارائه مشاوره ایی دقیق از صفر به بنده راهنمایی کردن و در آخر من هم به شرکت این تیم را معرفی کردم که برای بهینه سازی از ایشون کمک بگیرن. فقط برای اطلاعات بیشتر دوستان من لینک سایت رو قرار میدم که اگه کمکی خواستید از این تیم کمک بگیرید. seo8.ir



شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید