ویرگول
ورودثبت نام
هفته‌نامه ۲۰۰ میلیون درآمد تا پایان سال
هفته‌نامه ۲۰۰ میلیون درآمد تا پایان سال
خواندن ۲ دقیقه·۸ روز پیش

[چالش ۲۰۰ میلیون درآمد تا پایان سال] گزارش هفته دوم

بالاخره یه هفته گذشت و وقت انتشار نامه اعمال این هفتست 😁
توی این هفته کار شخصی جدیدی شروع نکردم و روی همون کارایی که هفته پیش شروعش کرده بودم ادامه دادم پس حتما یه دور دیگه یه نگاه به «گزارش هفته اول» بندازید.

توی این هفته روی پیج اینستاگرامی که هفته پیش ساخته بودمش یه ریل جدید گذاشتم که با وجود اینکه زمان بیشتری براش گذاشته بودم و بنظرم بک‌گراند بهتری هم داشت و همچنین آهنگ بهتر، بازدید به مراتب کمتری از ریل قبلیم گرفته بود (تا این لحظه 25 تا) ولی خوشبختانه تونستم یه فالور بگیرم 🎉
مجموع بازدید ریل های پیج تا الان: 182

پروژه Habit Tracker تحت ربات تلگرام هم توسعش رو ادامه دادم و فلوی ترک عادت رو تقریبا تموم کردم و ساخت عادت روزانه هم همینطور (البته که چون تصویر خیلی دقیقی از اینکه چی قراره بشه ندارم ممکنه همین ها هم دستخوش تغییر زیادی بشه) و خیلی ذوق دارم زودتر این پروژه رو تکمیل کنم تا هم بتونم زودتر پروژه بعدی رو شروع کنم هم خود همین رو براش کاربر بگیرم و یه محصول کاربردی داشته باشم 🥹

قسمت جذاب این هفته اینه که یکی از کارفرماهای قبلیم پروژه جدید پیشنهاد کرد و رقمی که توافق کردیم ۴ میلیون بود براش و زمان خالصی که باید بذارم احتمالا یه چیزی نزدیک ۲۰ ساعته، اما این پروژه باعث شد یه خورده برنامه هام به هم بخوره، چرا؟ چون معمولا پروژه هایی که کوچیکن و رقمشون خوبه باید توی سریع ترین زمان ممکن تحویل داده بشن و بخاطر همین شما مجبوری یه اولویت بندی بکنی و یه سری از کارای شخصی رو به تعویق بندزای (مثلا من این هفته قرار بود ریل بیشتری بذارم اینستاگرام و همچنین پروژه Habit Tracker رو هم تموم کنم ولی هیچ کدوم اتفاق نیوفتاد)

با یک کارفرمای دیگه هم جلسه رفتم که توضیحات پروژشون رو بشنوم و بهشون گفتم که تا شنبه شب باید پروژه قبلیم رو تحویل بدم و یک‌شنبه بابت جزئیات و قیمت جلسه بذاریم صحبت کنیم (این پروژه هم به احتمال زیاد قراره اتفاق بیوفته و سر رقم به توافق میرسیم)

حالا تو این شرایط که همینطوری پروژه های مختلف داره پیشنهاد میشه یکی از دوستام و کارفرماهای قدیمیم هم یه تغییر روی پروژش میخواست که توضیح دادم سرم شلوغه و گفتم دوشنبه به بعد میتونیم صحبت کنیم که گفت ۳ میدم درستش کن امروز 😂 دیگه چون پیشنهادش جذاب بود ولی همزمان بخاطر اعتبارم حاضر نبودم برای یه کار کوچیک هزینه انقد زیاد بگیرم گفتم ۱.۵ کافیه

بابت پادکستی که هفته پیش ضبط کرده بودیم بخاطر اینکه نه من رسیدم ادیتش کنم نه دوستم اونم هنوز منتشر نشده متاسفانه


در آمد از شروع تا اینجا: ۰ تومن (چون هنوز رقم پروژه ها وصول نشده و تحویل ندادم🥲)
مرسی از اینکه خوندین، فالو هم بکنید که در جریان مسیر قرار بگیرید. ۲۲ شهریور ۱۴۰۳

چالشکسب درآمد
۲۰ سالمه و راجع به اقداماتی که هر هفته انجام میدم که تا آخر سال ۲۰۰ میلیون پول در بیارم می‌نویسم. این ۲۰۰ تومن جدای از سود دارایی هام و حقوقم از شرکته. انگیزه الکی در کار نیست و ممکنه نرسم بهش!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید