ویرگول
ورودثبت نام
20 آموزش
20 آموزش
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

نقد و بررسی بازی آنلاین زولا (Zula)

به نام خدا

zula
zula

من دانیال هستم از وبسایت و همچنین کانال 20 آموزش یا همون بیست آموزش ، و توی این ویدیو میریم به بررسی بازی زولا (Zula) بپردازیم.

نکته : بنده در این ویدیو فقط و فقط نظر شخصی خودم رو در بازی زولا گفتم و ممکنه نظر من با شما یکی نباشه. در ضمن بابت ساخت این ویدیو هم هیچ پولی از zula دریافت نکردم.

خوب اینم از این ، تو این ویدیو به بررسی نقات قوت و ضغف بازی زولا میپردازیم و برخی از ویژگی هایی که باعث شده کاربران زیادی به زولا بپیوندند رو میگم.

زولا
زولا

راستی اگه من چیزی رو تو این ویدیو جا گذاشتم یا مثلا زولا چیز اضافه یا حتی مشکلی داشت که نگفتم یا کلا نظرتون نسبت به زولا رو حتما در این کامنت زیر سایت بنویسید تا از نظر شما کاربران هم مطلع شم.

ویدیو بررسی :

https://www.aparat.com/v/sFLUl

در ضمن با سابس کرایب کردن چنل یوتوب ما هم به این آدرس :

https://www.youtube.com/channel/UC8fQSZwMBcXJ700HzXcyLdA

میتونید کلی از ما حمایت کنید و من رو شاد کنید.

تا بررسی ها و ویدیو های بعد شما رو به خداوند بزرگ میسپارم

زولابازی زولاzulaنقد و بررسی بازی زولابازی آنلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید