ویرگول
ورودثبت نام
سی تی موزیک - دانلود موزیک جدید
سی تی موزیک - دانلود موزیک جدید
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

موزیک جدید آدمکش با صدای بابک جهانبخش

روزه گذشته خواننده محبوب سبک پاپ ایرانی بابک جهانبخش آهنگ جدیدی با نام آدمکش منتشر کرد.

متن این ترانه

دار و ندارم مال من قلبمو دادم بری
ساکت همیشه بسته بود یه عمره آمادم بری
فهمیده بودی عاشقم از من خیالت تخت بود
پای تو موندم تا تهش پای تو موندن سخت بود
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من داشتم به تو یک لحظشم عادت نبود
تو بدون و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من داشتم به تو یک لحظشم عادت نبود

تو بدون و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود

ترانه این موزیک : مهدی ایوبی موزیک: بابک بابایی و تنظیم این اثر را : محمدرضا رهنما انجام داده است.

امید واریم که از شنیدن آهنگ بابک جهانبخش آدمکش لذت ببرید!

بابک جهانبخشدانلود آهنگ جدیدموزیکآدمکش
دانلود آهنگ های جدید و قدیمی با لینک مستقیم { سی تی موزیک }
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید