ویرگول
ورودثبت نام
باشگاه ۴.۲ درصدیون | 4.2ion
باشگاه ۴.۲ درصدیون | 4.2ion
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سختی بکش | آرمان

این بلاگ از ارمان اشکانی یکی ار اعضای باشگاه


دره نشینی یعنی قله رو دیدن!

این جمله ای بود که دیروز شنیدم و همچنان دارم راجبش فکر میکنم!

این جمله خیلی زیباست!

خیلی پر مفهومه!

و یه دید متفاوتی نسبت به موفقیته!

خب میخوام راجب برداشت خودم واستون توضیح بدم

از نظر من این جمله رو کسایی میگن ک حتی اگه تو بیابون هم ولشون کنی شروع میکنن به فروختن شن به صحرا نشینا!

این جمله رو کسایی میگن که از زیر صفر شروع کردن !

کسایی که هر طوری شده نیمه پر لیوان و میبینن و همیشه نسبت به همه چیز حتی بدترین اتفاقات هم دید مثبت دارن!


تا زمانی که شما دره نشین نباشی نمیتونی قله رو ببینی!

تا زمانیم که دره نشین نباشی وقتی به نوکه قله رسیدی لذت و نمیفهمی!

بله منظور از دره نشینی همون سختی کشیدنس!

دیدید دیگه بیشتر از ۸۰ درصد افراد موفق به اصطلاح دره نشین بودن!

سختی کشیدن تا تونستن از جاشون پاشن برن تا لذت رفتن به قله رو بفهمن!

اونا دره نشین بودن و نوک قله رو دیدن!

خیلی فرق بین ادما

یه فرد معمولی وقتی ولش میکنی تو دره شروع میکنه به نا امید شدن بی انگیزه شدن غر زدن!

اما وقتی یه فرد با به ذهنیت موفق ول کنی تو دره شروع میکنه قله رو دیدن!

و شروع میکنه به با انگیزه شدن برای رسیدن به قله موفقیت!

نمیدونم تونستم مفهومم و درست برسونم یا نه ولی امیدوارم شما هم مثل من از این جمله که توش میتونه هزاران مفهوم باشه لذت برده باشید !❤️?

(توی باشگاه ۴.۲ درصدیون، هدف اشتراک افکاره، قرار نیست موافق باشی با مطالب، قراره نظرتو بدی و رشد صورت بگیره )

اینستاگرام باشگاه

توییتر باشگاه

سختیتلاشانگیزهموفقیتدره
✌از ۱ ساعت روز استفاده میکنیم ? تا درکمون بره بالا ⭕و ارتباطمون بهتر شه ?برای رشد خودمون? و رشد جمع دورمون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید