ویرگول
ورودثبت نام
Bayar
Bayarجر و بحث من و من
Bayar
Bayar
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

وطن!

https://soundcloud.com/oriensi/unterwegs-my-way-piano-instrumental-soft-music


وطن یه چیز دیگه‌‌ست
برای همین ارزششو داره ظلمتشو بکشی و بمونی و نری البته اگه دوست نداری کارای بزرگ بکنی و یا اینکه دوست نداری کیفیت بالای زندگی کردن و زنده موندن رو تجربه کنی، اینجا احتمالش کمه به آرزوهای بزرگت برسی

ولی دوستم بهم گفت چرا میخوای بمونی؟
گفت کفش پوشیدن راحت تره یا فرش کردن شهر؟
بینهایت تا جواب میتونستم بدم ولی یه مدتی میشه که سفسطه کردنو ترک کردم ؛
هیچ جواب منطقی ای نداشتم بهش بدم ، چون فرش کردن ایران به این راحتیا نیست ، حتی ممکنه سرت بره
سرت هم نره میبینی موهای سیاهت سفید شدن
درسته که اگه بری آمریکا باز موهات سغید میشن ولی اینبار بخاطر سورپرایز کردن دوستات تو روز تولدت

اینجا موندن هزینه های سنگین داره
رفتنم همینطور
ولی موندن ، انسان موندنتو تهدید میکنه ، میگن آخرای قاجار انقد کثافتکاریای احمد زده بالا که ملت از گرسنگی مرده میخوردن
روندمون قاجاریه ، بنظر رفتن بهتره ،
وقتی 30 میلیون تا رای دادن ، بمونم برای فرش کردن وطن بقیه عمرمو بسوزونم؟

راستی مگه توان رفتن داریم؟

میگن مثبت باش ،
چشم :)

ایرانوطن
۹
۰
Bayar
Bayar
جر و بحث من و من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید