ویرگول
ورودثبت نام
...
...
خواندن ۸ دقیقه·۴ سال پیش

دروغ کسب درامد از آپارات و حذف ویدئو ها بدون دلیل

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز

من حدود 5 ماهی هست که در آپارت ویدئو آپلود میکنم ، و بیشتر ویدئو های من فیلم وسریال تازه همشون زیرنویس چسبیده و با کیفت خوب برای مثال من سریال ترکی کوزگون که شاید بعضی هاتون دیده باشین یا نه ؛خلاصه من اومدم این سریال رو با زیرنویس چسبیده و با کیفیت 720p که حجم هر قسمت هم بیشتر از 1 گیگ بود آپلود کردم ، هر قسمت هم حدود 3 الی 4 ساعت طول میکشید که بار گذاری میشد بعد اونم بیشتر از 4 ساعت طول میکشید که از پردازش مسخره آپارت در بیاد بعد اونم کلی تبلیغ و .... حالا کل این سریال 21 قسمت بود من همشو آپلود کردم ؛ قسمت 9 این سریال که فقط بخاطر اینکه 5 دقیقه پوشش نامناسب داشت حذف شد اما من اونو سانسور کردم و دوباره قرار دادم ولی بعد دو روز حذف شد و به گفته خودشون به دلیل مغایرت با قوانین از سایت حذف شده ، خلاصه من این قسمت رو اخرش قرار دادم و حذفش نکردن دیگه ؛ بجز این من کلیپ های آموزشی طراحی با مداد که همشون رو از یوتیوب دانلود میکردم و تو کانال آپلود میکردم و یه تعدا انیمشین و کلیپ ورزشی و 18 قسمت از سریال گودال که همشون زیرنویس چسبیده بود و فصل 4 سریال سرقت پول اونم زیرنویس چسبیده بود و بیشتر از 15 تا فیلم سینمایی زیرنویس فارسی و ..... خلاصه من اینارو تو کانال قرار دادم و روز به روز تعداد بازدید هم بیشتر میشد تا اینکه یه روز......?

یه نفر زیر یکی از ویدئو هام یه نظر نوشته بود که این سریالی که قرار دادی قسمت 2 زیرنویس نداره !! ( اها اینو هم اضافه کنم من سه تا سریال چینی با زیرنویس آنلاین که هر کدومشون بیشتر از 40 قسمت بودن رو داشتم آپلود میکردم و جدید ترین تریلر ها ) منم رفتم ویدئو رو چک کردم دیدم زیرنویس مشکلی نداره مشکل اینجاست که جناب آپارات زیرنویس رو تایید نکرده ? و همین باعث شده زیرنویس قابل مشاهده نباشه

اینم مدرک ?
اینم مدرک ?

البته من اولش فک کردم مشکل از مرورگر طرف که زیرنویس براش قابل مشاهده نیس تا یکم بعدش فهمیدم مشکل از آپارات ؛ منم رفتم یه ایمیل به پشتیبانی آپارت دادم به امید اینکه درستش کنن اما کاملا عکس قضیه ای که من فک کردم افتاد و اون چهره بد آپارت رو دیدم ?

ایمیل رو برا پشتیبانی فرستادم یه روز صبر کردم اما چیزی دریافت نکردم روز بعدش یکی دیگه فرستادم ولی همچنان هیچ خبری نشد ? ؛ اینم همون ایمیل های که فرستادم ??????

این اولین ایمیلی که فرستادم ?
این اولین ایمیلی که فرستادم ?


اینم دومین ایمیل ?
اینم دومین ایمیل ?

هیچ پاسخی دریافت نکردم ؛ بعد این رفتم یه سریال چینی دیگه بود اونم زیرنویس آنلاین 4 قسمتشو آپلود کردم و زیرنویس سریال قابل مشاهده بود و هیچ مشکلی وجود نداشت ؛ تا اینکه رسیدم قسمت 5 سریال اونو آپلود کردم بعد اونم قسمت 6 بعد 1 ساعت دیدم قسمت 5 و 6 حذف شد و آپارات گفته بود به دلیل پوشش نامناسب حذف گردیده منم رفتم دیدم 5 یکم باید سانسور شه اونو حل کردم ولی 6 هیچ مشکلی نداشت دوباره آپلود کردم بع یک ساعت دوباره هردوشون حذف شد دیدم اینبار میگه به دلیل مغایرت با قوانین خلاصه قسمت 5 سریال رو 4 بار آپلود کردم اما دوباره پاک شد بعد اون رفتم فیلم سینمایی استخراج 2020 که تازه اومده بود رو آپلود کردم که گلی توش بازی میکنه اونو آپلود کردم اولش هیچ مشکلی وجود نداشت ولی بعد 2 ساعت اونم حذف شد منم دیگه خیلی عصبی شده ? بودم رفتم به ایمیل دیگه دادم ولی این ایمیل شد آخرین ایمیلم ?

?
?

حالا آپارت بعد این سه ایمیل جوابمو داد ?

شروع کرد به حذف ویدئو ها ?
شروع کرد به حذف ویدئو ها ?
من قسمت 9 سریال کلاغ رو سانسور شده بود رو گذاشتم اما بعد 1 ماه اومده گفته به دلیل پوشش نامناسب حذف شد ؛ احتمالا با نسخه سانسور شده مشکل دارن باید برم بدون سانسور رو بزارم ?
من قسمت 9 سریال کلاغ رو سانسور شده بود رو گذاشتم اما بعد 1 ماه اومده گفته به دلیل پوشش نامناسب حذف شد ؛ احتمالا با نسخه سانسور شده مشکل دارن باید برم بدون سانسور رو بزارم ?


??
??

فیلم پسران بد 2020 ( Bad Boys for Life ) احتمالا دیدید من این فیلم رو 1 ماه پیش ? آپلود کردم بعد الان اومده حذف کرده اگه توجه کنید در تصویر بالا نوشته بدلیل شئونات اخلاقی و عرف جامعه حذف شد ? یعنی موندم دیگه چی بگم ؛ اخه این فیلم کجاش مغایرت داره با شئونات اخلاقی و عرف جامعه ، اگه راست میگین برین این فیلم رو تو کانال های دیگه که گذاشتن حذف کنین ? بعد اومده سریال کوزگون رو که 1 ماه پیش آپلود کردم قسمت 13 و 14 رو حذف کرده گفته 13 به دلیل مغایرت یا قوانین و قسمت 14 بدلیل شئونات اخلاقی و عرف جامعه حذف شد ?

آپارات اینارو بخاطر این حذف کرد که فقط و فقط به پشتیانی ایمیل دادم و اونم در جواب ویدئو هامو که کلی وقت گذاشته بودم رو حذف کرد ، اینو بدونین آپارت هیچ ارزشی برای باز نشر کننده هاش قائل نمیشه و فقط دنبال منافع خودشه ؛ البته تو ایران یوتیوب فیلتر وگرنه چیزی به اسم آپارت به وجود نمیومد

همچنان آپارات داشت ویدئو هامو حذف میکرد ؛ اونم به دلیل مغایرت با قوانین ? ولی خدایی آپارت چه قوانین سختی داره ?

???
???

تازه اومده بودن قسمت 16 سریال گودال رو دستکاری کردن و زیرنویسش قابل نمایش نبود در حالی که زیرنویس چسبیده بود موندم چطور این کارو کردن ؛ البته اینو خودم نفهمیدم تا یه نفر تو نظر ها گفته بود که زیرنویس نداره من رفتم نگاه کردم دیدم واقعا نداره در حالی که زیرنویس چسبیده بود تو نگو دستای پشت پرده است ? ??

?
?
? بیا بعد بعضی ها نیان بگن دروغ میگی و از آپارات حمایت کنن
? بیا بعد بعضی ها نیان بگن دروغ میگی و از آپارات حمایت کنن


خلاصه بگم خدمتون هیچ راهی وجد نداره که از آپارات یه پولی به جیب بزنید ، چون این درامد زایی آپارت یه دروغ بزرگ و بعد این که یه تعداد کلیپ آپلود کردین و پول اون نت و تبلیغات ویدئو رو آپارت زد جیب اون موقع میاد ویدئو هاتون رو بدون دلیل حذف میکنه ، نکته جالب داستان اینجاست آپارات قوانین خیلی بامزه و باحالی برا بازنشر کننده ها گذاشته ? »» به گفته خودشون کانال بازنشری باید 8 میلیون بازید ؛ 2 هزار دنبال کننده ؛ 5 هزار عدد ویدئو و 20 هزار دقیقه ویدئو آپلود کنه و برای 1000 دقیقه 600 ریال درامد ؛ در حالی که فقط 5 دقیه اول ویدئو رو حساب میکنن ، خیلی خوش اشتهاس ? بعد اومده گفته برا تولید کننده فقط 10 تا ویدئو درست کنه و خیرشو ببینه به ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه نمایش ویدیو، ۶۰۰ ریال درآمد بعد تولید کننده درخواست درامد زایی رو میفرسته بعد یک ماه آپارات میگه پذیرفته نشدید چون ویدئو ها مال خودتون نیس ? دیدید گفتم چه قوانین بامزه و باحالی گذاشتن ?

کلا برا هیچ کس ارزش قائل نیستن ؛ البته اینو بگم آپارات با همین بازنشر کننده ها این همه بازدید کننده داره در حالی که هیچی به بازنشری ها نمیده ?

اگه میخواین تو آپارت ویدئو آپلود کنید و یه پولی در بیارید بدونید که آخرش هیچ چون با این قوانین و سیاست آپارات نمیشه پول درآورد ، منم اول نظر بعضی از کاربرا رو خونده بودم که گفته بودن آپارات این بلا ها رو سر کاربراش میاره ولی باور نکردم تا اینکه امروز این بلا سرخودم اومد و از شما ها که میخواید تو درامد زایی آپارت شرکت کنید میخوام این کارو نکنید ، چون آخرش پشیمونی و یه عالمه نت و وقت هدر دادین و این وسط آپارات پولشو به جیب میزنه نه شما.

ممنون از اینکه وقتتون رو گذاشتین و این مطلب رو خوندین ?









کسب درامد از آپاراتآپاراتدرامد زایی از آپلود ویدئودرامد زایی از آپاراتپول دراوردن از آپارات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید