ویرگول
ورودثبت نام
عبدالله گلشن نور
عبدالله گلشن نور
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دلنوشته ای به خدا


خیلی سال نیست که فهمیدم من فقط یک بنده ی ساده ام، دوران بچگیم که به بازی و بازیگوشی کذشت، اصلا حال خودم رو نمیدونستم.

اصلا اگر از من میپرسیدی که خدا کیست و بنده چیست ؟ جوابی نداشتم. شاید هم فکر میکردم خدای خودم هستم.

فقط خوب یادم هست که مشتاقانه این دنیا رو دوست داشتم و با تمام نواقص و کمبود های بچگی ام ازش لذت میبردم.

راستش چن سالی است که فهمیدم بنده ام و کل زندگیم دست تویی است که از رگ گردن بهم نزدیک تری و از مادر برام مهربون تری

راستش اگر قرار باشد باهات حرف بزنم، ی حسی میگی تو از همه چیز خبر داری و صدام تو گلوم میمونه و در نمیاد.

خدا من چند سالی است که دارم سعی میکنم بندگی رو یاد بگیرم، اما خوب میدانم که تو سالهاست خدایی و خدایی رو خوب بلدی

میدونم اشتباه های زیادی داشتم و دارم، اما بذار پای بی تجربگیم. اما تو سالهاست خدایی و خدایی رو خوب بلدی،

ساده بگم، دستم رو رها نکن و منو به غیر خودت نسپار


دنیارفیقخداعبدالله گلشن نورعبدالله گلشن
سالهاست در اکو سیستم فناوری مشغول ب کارم، مدیرعامل و ایده پرداز، مشاور و مدرس، دکتری مدیریت و همیشه دانشجو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید