ویرگول
ورودثبت نام
آیا امکان افزایش قد در بزرگسالی وجود دارد؟ 09368524133
آیا امکان افزایش قد در بزرگسالی وجود دارد؟ 09368524133
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

آیا امکان افزایش قد در بزرگسالی وجود دارد؟

https://www.aparat.com/v/FgyHN

امکان افزایش قد در بزرگسالی؟

من نمیخوام بگم میشه نمیشه درسته یا غلطه فقط از تجربیات یکساله خودم حرف میزنم

تجربیات من از افزایش قد در 21 سالگی:

  • بزار از اولش بگم
  • من به شدت علاقه به ورزش دارم
  • همونطور که داشتم تو نت چرخی میزدم به یه ادعا برخوردم
  • افزایش قد در بزرگسالی با بسته شدن صفحه رشد پاه
  • خب رفتم ببینم چی میگه مقاله
  • از اونجایی که مقاله ایرانی بود اعتماد نکردم
  • و حدود 2 ماه تمام توی سایت های خارجی و ایران رد افزایش قد در بزرگسالی گشتم
  • خب به قدری دکتر متخصص خارجی دیدم که میگفتن میشه از طریق اصلاح ناهنجاری و افزایش طول غضروف نتیجه گرفت که کم کم باورم شد که میشه بعد از بسته شدن صفحه رشد پا ام رشد قد داشت
  • بازم میگم نمیخوام بگم دکترای موافق درست میگن و یا برعکس مخالفای افزایش قد در بزرگسالی درست میگن فقط تجربه یه ساله خودمو در مورد افزایش قد در بزرگسالی میگم
  • خب شروع کردم به خریدن هر چی پکیج افزایش قد ایرانی و خارجی
  • همشو آرشیو بندی کردم و شروع کردم به اجرا
  • حدود یه ماه و نیم تا دو ماه شد که 5 سانت واقعی نتیجه گرفتم
  • که فقط اطرافیانم میتونن این موضوع رو متوجه بشن
  • و با 21 و خورد ه ای سن حدود 5 سانت نتیجه گرفتم
آیا امکان افزایش قد در بزرگسالی وجود دارد؟
آیا امکان افزایش قد در بزرگسالی وجود دارد؟


خلاصه تجربیات من از افزایش قد در 21 سالگی:

  • بعد که یکمی حرفه ای شدم و توی چندتا گروه افزایش قد در بزرگسالی عضو شدم
  • و افراد شمارمو گیر آورده بودن شروع کردن به زنگ زدن
  • که چطوری حرکات رو بریم کدوم پگ چرته کدوم جواب میده و...
  • چند نفری ام زنگ زدند که ما حرکات رو زدیم نه تنها نتیجه نگرفتیم بلکه رفتیم دکتر بهمون گفتن احتمال این که دیسک کمر بگیری هستش دیگه حرکات رو نزن


تصمیم من در مورد پک افزایش قد در بزرگسالی؟

  • مشکل 99 در صد کسایی که نتیجه نمیگیرن اینه که انتظار دارن از روی 4 تا ویدیو نامفهوم خارجی و یه پی دی اف که خیر سرشون اسمشم گذاشتن پکیج افزایش قد نتیجه بگیرن.
  • من شروع کردم به خلاصه کردم تجربیات یه ساله خودم توی یک پکیج حرفه ای که خودمم ظبطش کردم و فارسی گفتم چطور حرکت بزنیم تا اولا درست بزنیم دوما فشار درست وارد بشه و حتی گفتم موقع زدن هر حرکت باید به کجا فکر کرد و تمرکز کردن تا فشار درست وارد بشه


https://www.aparat.com/v/6Lvk8



آیا امکان افزایش قد در بزرگسالی وجود دارد؟افزایش قد در بزرگسالی
مشاوره رایگان 09368524133 آیا امکان افزایش قد در بزرگسالی وجود دارد؟ http://greennoor.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید