ویرگول
ورودثبت نام
ALI.SH
ALI.SH
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دانلود از یوتیوب به راحتی و بدون تبلیغات !

باسلام خدمت دوستان عزیز

من خودم خیلی وقت بود دنبال یه دانلودر یوتیوب بودم که بدون تبلیغات و ... خیلی راحت ازش دانلود کنم، تا اینکه خداروشکر این سایتو پیداکردم و گفتم بهتون معرفی کنم. اسم سایت: givefastlink.com


آموزش دانلود از سایت givefastlink.com

givefastlink.com
givefastlink.com


برای دانلود بعد از بازکردن سایت، لینک رو داخلش کپی می‌کنیم و کلید دانلود رو میزنیم:


بعد از زدن کلید دانلود یه صفحه اینطوری برامون بالا میاد:

توی این صفحه برای دانلود ویدئو روی بلوک های سبز، برای دانلود فقط صدا از ویدئو روی بلوک های قرمز و برای دانلود ویدئو بی‌صدا روی بلوک های آبی کلیک می‌کنیم، بعد از اون یه صفحه بالا میاد و دانلود شروع میشه، به همین راحتی!


ان‌شاء‌الله مطلب براتون مفید بوده باشه، اگه از مطلب راضی بودید ۳ تا صلوات هدیه به آقا امام زمان? بفرستید.



آموزش دانلود از یوتیوبروش دانلود از یوتیوبدانلود از یوتیوب آنلایندانلود از یوتیوب بدون تبلیغاتدانلود از یوتیوب بدون برنامه
امام علی(ع) : زكوة العلم نشره , زکات دانش نشر آن است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید