ویرگول
ورودثبت نام
آتوسا
آتوسا
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

مامان قشنگم روزت مبارک

به نام خدا

سلام مامان خوبم

مامان عزیزم تو همیشه خیلی زیاد هوامو داشتی ❤️

خیلی مراقبم بود ?

خیلی دوستم داشتی ?

هر موقع که به کمکت احتیاج داشتم ازم دریغ نکردی ?

و بهم یاد دادی که عشق خیلی قشنگه ?

مامان عزیزم ، محبت مادرانه ی تورو هیچ جای دنیا با هیچ قیمیتی نمیشه پیدا کرد یا خرید ، چون تو یدونه ای اونم فقط جهت نمونه ای ?

خدا حتما خیلی من رو دوست داشته که توروبه من داده?

مامان عزیزم تو خیلی جاها به خاطر من از رویاهات دور شدی ?

مامان قشنگم ?

توبهم خیلی چیزا یاد دادی ،

خیلی بهم لطف کردی اونقدر که نه میتونم همش رو بگم نه میتونم جبرانشون کنم ?

فقط میتونم از ته ته دلم ازت تشکر کنم و با تمام توانم تلاش کنم تابتونم به جایی برسم که بهم نگاه کنی و ثمره ی تمام تلاش های ۲۴ ساعته یا بهتر بگم خیلی خیلی بیشترت رو ببینی ?

مامان من واقعا خدارو هزاران بار به خاطر داشتند شکر میکم?⚡چون تو بهترینی ✨

هر موقع که یه خرابکاری میکنم ، به جای اینکه تحقیرم کنی فقط با مهربانی بهم یاداوری میکنی که هنوزم دوستم داری☀️

مامان مهربونم ?

زندگی بدون تو حتی برای یک دقیقه هم قابل تحمل نیست ?

چون من بدون تو هیچم ،و تو هر روز داری بهم یادآوری میکنی که دنیا هنوز قشنگه ?

وقتی چشمام رو باز میکنم و لبخندت رو میبنم مطئمن میشم که اون روز روز خوبیه چون خدا با لبخند تو بهم مژده میده که : حسنا توروز خوبی خواهی داشت

و از اعماق وجودم عاشقتم ❣️?

مامان جون یادت باشه که من همیشه قدردان زحمت های خیلییی زیادت هستم ?

و یادم میمونه که چقدر به خاطر من از خودت گذشتی ♥️

و چند بار با یه لبخندت کل مشکلاتم رو حل کردی❤‍?

اگه بخوام خیلی راحت بگم میگم :

مامان مرسی که مامانمی

عاشقتم

و هر روز از خدا میخوام که تورو تا آخر عمرم برام حفظ کنه ??

و همینطور دعا میکنم خداتورو به تمام آرزوهای بزرگ و فوق العاده قشنگت برسونه??

مامان قشنگ و خفنم روزت مبارک ????

·¯·♬¸¸ בنیا نیرزב که پریشاטּ کنے בلی♡ـωـعـבے♡¡
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید