ویرگول
ورودثبت نام
آتوسا
آتوسا
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

میلاد امام حسن عسکری( ع)

به نام خدا

من همیشه احساس می کنم به امام حسن عسگری( ع ) و حضرت نرجس خاتون( س ) خیلی نزدیکم ، چراکه این دو بزرگوار پدر و مادر امام زمانمون هستند? فکر میکنم بعد از امام زمانمون نزدیک ترین امام برای ما هستند و برای همین دوست داشتم هدیه ای از طرف خودم به ایشون بدم ، اما حیف که بیشتر از نوشتن یک متن و ساخت کلیپ، از دستم برنمیاد، اگر بخواهم یکی از ارزوهایم را بگویم میگویم دوست دارم که انشالله هر سال برای تمام مناسبت های مذهبی در خانه ام مراسم بگیرم ، اما حالا که کرونا است به دلایل زیادی این امر امکان پذیر نبود ، میخوام ارادت خودم رو با همین متن ساده نشون بدم?❤️

یکی از چیزهایی که همیشه به خاطرش خدارا شاکرم ، ائمه هستند ، که وقتی باهاشون صحبت میکنم احساس آرمش و شادی میکنم ?

و واقعا امشب که میلاد پدر امام زمانم است از درون احساس شادی میکنم?

بیاین همگی باهم دعا کنیم که انشاءالله سال دیگه این شب رو با فرزندشون یعنی امام مهدی ( عج ) جشن بگیریم?❤️??

دلم میخواد امشب از پدر امام زمانمون و مادرشون بخوام که واسطه باشن و دعا کنن که امام زمانمون زودتر ظهور کنند و زندگی هممون رو پر از شادی و خوشبختی کند?


تولدتون مبارک هممون باشه❤️?

لطفا از خدا بخواهید که همهههه ی کسانی که میخواهند در راه درست باشند ، بتوانند در این راه بمانند و از دین و ایمان و اعتقادات شان محافظت کنند ❤️

کسانی که راه درست را گم کرده اند ،اما قبلا دوست داشتند در این بمانند به راه درست برگردند و در همان مسیر بمانند❤️

و در آخر کسانی که هیچ وقت به این موضوع فکر نکرده اند ، اما تابه حال فقط یک کار خوب و درست انجام داده اند ، خدا در دلشان چراغی به سوی حقیقت روشن کند و آنها در راه راست قرار دهد❤️

تولدتون مبارک❤️?

عاشقانه دوستتان دارم ?❤️

?❤️للهم عجل لولیک الفرج?❤️




میلادمیلاد امام حسن عسکری عتبریکاسلام
·¯·♬¸¸ בنیا نیرزב که پریشاטּ کنے בلی♡ـωـعـבے♡¡
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید