ویرگول
ورودثبت نام
COSHI
COSHI
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

انیمه ویگولیا...

انیمه پرنیا ساخت خودم(فقط اردکش?)
انیمه پرنیا ساخت خودم(فقط اردکش?)
اسی(خارپشت=موذی?)
اسی(خارپشت=موذی?)
آلبالو(روباه رو نزاشتم بگم آلبالو حیله گره چون ناز بود گزاشتم)
آلبالو(روباه رو نزاشتم بگم آلبالو حیله گره چون ناز بود گزاشتم)
پاندا(اینم حیوون موردعلاقت)
پاندا(اینم حیوون موردعلاقت)
مسیح(بش بر نخوره ولی انیمش و حیوونه شبیهن?)
مسیح(بش بر نخوره ولی انیمش و حیوونه شبیهن?)
حباب جونم(محض اطلاع اون جوجه همون عکس پروفایلشه ‌که داره بزرگ میشه?)
حباب جونم(محض اطلاع اون جوجه همون عکس پروفایلشه ‌که داره بزرگ میشه?)
لامپ(برای اون حیوونه دلیل خاصی نداشتم...)
لامپ(برای اون حیوونه دلیل خاصی نداشتم...)
زهرا(محض اطلاع این فقط انیمشه با خودش فرق داره)
زهرا(محض اطلاع این فقط انیمشه با خودش فرق داره)
نگین جون(گربه دلیل خاصی نداشت)
نگین جون(گربه دلیل خاصی نداشت)












عکس رستا رو هم درست کرده بودم نمیدونم بین اونهمه عکسم چی شد پیدا کردم میزارم...

گشتم انگاری گم شده باید یکی دیگه درست کنم??





بای ویرگولیا...






بآ قدرت پیش برو و بھ رویآھآت فکر کن... I L♡VE REDPINK
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید