ویرگول
ورودثبت نام
Aabtin
Aabtin
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

كارجوي عصباني!

من خيلي زود تحت تاثير قرار ميگيرم!!!

فكر كنم به خاطر رويه دوران بچه‌گيم بوده كه بيشتر با بزرگترها بودم تا بچه‌هاي هم سن و سال خودم. همش بايد حرف گوش كن بودم. بعلاوه الگوي پسرها كه پدر هست همش توسط مادرم و خانواده مادري تخريب ميشد. فكر كنم در نتيجه اعتماد به نفس و ارزش درونيم افت كرد. به نظرم تو ناخودآگاهم همه بزرگترهايي ميان كه همه چي از دستشون برمياد و مثل به بچه هاي كوچيك بهشون اعتماد ميكنم و جلب نظر اونها رو به منافع خودم اولويت ميدم. اصلا به منافع خودم فكر نميكنم. الان خيلي از دست خودم عصابي و نااميدم كه به خاطر همين ويژه‌گي موقعيت خوب شغليم خراب كردم و الان بايد دنبال كار جديد بگردم!

الان كه فكر ميكنم رد اين مسئله تو همه موقعيت‌هاي زندگيم پيداست.

ديگه نميخوام اينجوري باشه، اينجوري بشه!



فكرراهزندگيتصميمآينده
جايي براي نوشتن روزها.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید