ویرگول
ورودثبت نام
Epsk
Epsk
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اهنگ برنامه خونه حمید رایکا




چجوریه شاخید همه علف میزنید
گاوید مگه
آقای اول مارگومت خانومی شکیه میشه باز جلوش/همه مرد هاشون فیتنسن اینا پول رو میذار پز بدن/ بیزنسی به من پورش بخرین/اینا لا پای میان اَ پشت دَر/ از این جا به بعدش شال به تازه واسه مهمونی دخی ها لازم/ بعد کار گور باباشه پس فرداشم خونه اقاشه/ انقدر خوابیدم پلو توشک /نمیومدم اَ روی توشک / قول دادیم کلا مال توشم اره موندم مال خودم
------------------------------------------------------------------------------
پورش خز شده بوگاتی بخر / سایت های خر پونت پسر/مالزی میری یا اروپا بازم / باختی میگی لاتاری دارم/آره خوبه خوب همین داش/ قرضش بدی بزاری لاش/ حاج‌آقا تو بانک پول اضافه داشت از خودش ی بچه به جا میزاشت/ وقتی ننه بابا مفت خورن/ بابی اِف(F) می‌زاری پست تو هم/ دخی می‌فروشه تنش ی شب تا تو بکنی ی کص بلند/لاته نداره خط و خش واسش میکنن قَل و قش کچل چاق ولی جذابه/اره داشی این قدرت بکن «
میزارن همه کارو رو پدال / روز میکارن و شب و سر کار/ صبح پاشودی این جا دافی چیکار می‌کنه خانوم خودم بیار/ اوکی همه چی کیوتم دافش نمونده ی روز نه/ عشق نداره خوب کارش کرده یکی رو بیارین ببوسم/ بزن بکشیش همینه فازش شیطونه میگه قسطی مالش بده بکنن تو خونش چالش/همه میگن خوب به من چ کاری نداره به من که /حق می‌خورن میکنن توش تهش میگی مال من کوش.



Listentoحمیدرایکا-برنامهخونه&BarnameKona_hamidRaikabySkankyon#SoundCloud
https://soundcloud.com/hamid-raika/barname-kona_hamid-raika?ref=clipboard&p=a&c=1&si=451862ac24ad43fc806240c0222a7811&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
حمید رایکااهنگ حمید رایکاحمید ساروقی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید