ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بالاخره 20 تا شدیم؟

سلام•⁦•⁠◡

من امروز با دیدن این لحظه قلبم برای چند لحظه وایساد

بالاااخرهه دو رقمی شدیمم
بالاااخرهه دو رقمی شدیمم


من یک سال دارم تو ویرگول منویسم و از همون اول ارزو داشتم 20 تا بشیم،نمیدونم چرا عدد 20 ولی کلا این عدد برای من نشون دهنده ی رشد کردنه، رشد کردنی که مدیون تک تک شمام،و همین الان با گفتن اینکه دو رقمی شدیم به خانوادم به بدترین شکل ممکن زدن تو حالم:) ولی مه‍م نیست.

داشتم میگفتم، ویرگول سایت کم دیده شده ایه و خیلی ادمای کمی میشناسنش,و ادمای کمی تشویقت میکنن، ویرگول برای من صرفا یک سایت نیست و تو همین کلمه تموم نمیشه ویرگول یکی از بهترین تجربه های زندگی منه چون به همین واسطه با کلی ادم خفن اشنا شدم^^ و کلی برام ارزش داره که یکی از مهمممممم ترین این ادما عین_هبوط هست که میشه تو همه ی کامنت هام پیداش کرد^^ و کلی ادم خوب دیگه که خواستن ازشون اسمی برده نشه.

خلآصه که دمتون گرم که پشتم و خالی نکردین و کمک کردین و

احتمال داره با خودتون دوتا چیز بگین:

1_20 که عدد بزرگی نیست چرا انقدر واسش ذوق کردی؟(خیلیا بهم گفته بودن حتی به 10 نفر هم نمیرسیم و اینکه ثابت شدم برام ارزش داره)

2_ویرگول که سایت مهمی نیست الکی وقتت رو حروم نکن!(من تا الان همه ی نوشته هامو ریز ریز رو‌کاغذ مینوشتم و اخر سر از سطل ابی فلزی اتاقم در میاوردن و اینکه میبینم یک جا ثبت شدن برام ارزش داره)

این واسه نشون دادن قیافم وقتی دارم این پست رو مینویسم فکر کنم کافیه???
این واسه نشون دادن قیافم وقتی دارم این پست رو مینویسم فکر کنم کافیه???




ویرگولارزشبزرگ شدنپیشرفتتشکر
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید