40-نتیجه اینکه هر شیعه ای باید یک علی وار باشد و بر این هدف زندگی کند و گرنه شیعه نیست و بهتر است مذهبش را تغییر دهد و گرنه به شیعه ضد شیعه ملحق شده و ذاتا یک امام کش و ابن ملجم هویتی ،از آب در می آید و یا یک جعده و قطامه.
پس اگر آن تعبیر شیطانی از عصمت ائمه را در خود نابود کنیم و برای علی شدن یک یاعلی بگوئیم بناگاه می بینیم که اشکهایمان در روز عاشورا بند می آید و آنرا ذخیره می کنیم تا در خفا به حال و اعمال یک عمر ناشیعه گری خود بگرئیم نه بحال حسین.
و بدینگونه سرنوشت تاریخی شیعه بسوی امامت رقم خواهد خورد و ظهور امامت از ذات هر شیعه برای درک ظهور آن امام بزرگ.
تا امامت را در خود در ذات خود نبوئیم در بیرون از خود همچنان امام کش تشریف داریم و امام خور و امام فروش و امام باز.
آنانکه بکلی علی و امامان را به عنوان مظاهر حق منکرند،کافرند.
ولی آنانکه امامان را آنقدر بالا می برند تا دستشان کوتاه شود و به راه خود بروند در عمل به همان راه گروه اول می روند،منتهی این گروه دوم منافقند و ابن ملجمی.
امروزه شیعیان اکثراً از این دو دسته اند.
و این دو شعبه از شیعه ضد شیعه است:شیعه اموی و عباسی!....
منبع:کتاب شیعه شناسی،صفحه58،اثر استاد علی اکبر خانجانی
دانلود رایگان این کتاب:
https://erfanalavi.site/