ویرگول
ورودثبت نام
AliLastReza
AliLastReza
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

برای یادگیری یا کار توسعه پایتون بکند لازمه به لینوکس مهاجرت کنم؟

مزایا مهاجرت چیا هستن؟
مزایا مهاجرت چیا هستن؟

سوال

الان دارم میبینم که همه شما دارید در مورد نصب لینوکس و کار با لینوکس صحبت میکنید. میخواستم ببینم منی ک دارم با ویندوز کار میکنم در ادامه ب مشکل میخورم ؟ یا میتونم با ویندوز ادامه بدم؟

جواب

من قبلا چند بار این سوال رو جواب دادم. احتمالا هم تو گروه هم تو تاپیک.

جواب خلاصه: یه پایتون بکند دولوپر به لینوکس برای کار کردن نیاز داره. نمیشه یه برنامه درست حسابی رو روی ویندوز توسعه داد. اول ها آموزش میتونید از ویندوز استفاده کنید ولی دوره طبق لینوکس هست و در ادامه حتما نیاز تون میشه. سخت هم نیست واقعا. آروم آروم یاد میگیرید. قرار نیست متخصص لینوکس بشید فقط در حد استفاده هایی که دارید لازمه یاد بگیرید.

توسعه دهنده پایتون بکند در باسلام. منتور دوره در 7Learn.com. مهندس نرم افزار. تجربه کار با Python, FastAPI, Postgres, Redis و Celery. عاشق این هستم که تأثیرات بزرگی تو جامعه مون بذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید