ویرگول
ورودثبت نام
AliLastReza
AliLastReza
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تو لینوکس از snap استفاده نکنید.

مساله اش چیه؟

یه نکته در مورد نصب کردن با snap این هست که اجازه ویرایش فایل های نرم افزارهایی که باهاش نصب کردی رو به هیچ وجه بهت نمیده. خیلی عجیبه من قبلا پایچارم رو با اسنپ نصب کردم و وقتی میخواستم کرکش کنم طبق سافت 98 نمیذاشت فایل هاش رو ویرایش کنم.

/مهم/ نکته:

بچه ها لطفا برنامه هایی که میخواهید کرک کنید یا فایل هاش رو ویرایش کنید رو از اسنپ نصب نکنید. تا جایی که من میدونم به مشکل میخورید و راهی هم من برای حلش نتونستم پیدا کنم.

دقیق تر و جزئی تر صحبت کنیم.

یه جواب کوتاه و خوب که تو اینترنت پیدا کردم. این پاسخ در سایت askubuntu.com هست.

تو مقاله How to manage Ubuntu Snaps: the stuff no one tells you قسمت Understanding the snap file system هم فک میکنم توضیحات خوبی داده.

توسعه دهنده پایتون بکند در باسلام. منتور دوره در 7Learn.com. مهندس نرم افزار. تجربه کار با Python, FastAPI, Postgres, Redis و Celery. عاشق این هستم که تأثیرات بزرگی تو جامعه مون بذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید