ویرگول
ورودثبت نام
Ali Zeiynali
Ali Zeiynali
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

هر آنچه باید در مورد دیتابیس الاستیک سرچ بدانید - قسمت آخر

elasticsearch DATABASE
elasticsearch DATABASE

خب، چیز مهم دیگری نمونده که بهتون بگم، بقیه اش همش اضافاته و می تونین از خود داکیومنت elastic بخونین، توی این دوره کلی چیز با هم یاد گرفتیم، می خواهم توی این قسمت آخر یه کم در مورد اینکه خودم چطوری الاستیک رو یاد گرفتم صحبت کنم.

یه مدتی توی یه شرکتی مشغول به کار بودم، شرکت هوش مصنوعی بود و من بیشتر به عنوان کارآموز رفته بودم تا برنامه نویس واقعی

مدیر پروژه، خیلی باهام راه اومد، خیلی چیز ها بهم یاد داد و دسترسی سرورش رو هم داد تا بتونم اونجا هم تمرین کنم هم بهشون کمک کنم، منم تازه یک کم توی پایتون حرفه ای شده بودم و خیلی تجربه ای نداشتم، وقت هایی که وقتش خالی بود، منو صدا می کرد و میومدم کنارش، اونم نحوه کار دیتابیس رو برام توضیح می داد، می خواست بعد از اینکه من یاد گرفتم، یه مخزن توی gitea خودشون(روی سرور خودشون) بزنم و داکیومنت elastic رو آماده کنم، تا برای کارآموز ها و برنامه نویس های بعدی، دیگه نیازی به آموزش مستقیم نباشه.

مخزن رو زدم و داکیومنت رو تموم کردم، یه مدت که گذشت به خاطر مدارس دیگه خیلی نتوستم برم شرکت، تصمیم گرفتم با یه زبون ساده تر و روون تر، دیتابیس الاستیک رو آموزش بدم تا هم بقیه، هم کارآموز های اون شرکت بتونن ازش استفاده کنن، این شد که این مجموعه مقاله را آماده کردم...




❤️💬

برنامه نویسهوش مصنوعیبرنامه نویسیدیتابیسالاستیک سرچ
یک برنامه نویس (نه چندان) نویسنده؟ https://coffeete.ir/Azeiynali
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید