ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا پیر - Alireza Pir
علیرضا پیر - Alireza Pir
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

نورولند، بازی بهبود یادگیری کودکان در میدون

نورولند در برنامه میدون
نورولند در برنامه میدون


دوازده اردیبهشت 99 نورولند، در برنامه تلوزیونی میدون حضور داشت. تجربه جالبی بود که می‌تونین ویدئوی این اجرا رو در زیر ببینید:

https://www.aparat.com/v/tMI7s


نورولند با کمک بازی‌های رایانه‌ای، به بهبود توانایی های یادگیری در کودکان می‌پردازه.

کار روی نورولند از بهمن 97 شروع شد و بعد از مدتی تونستیم به نمونه اولیه برسیم، شهریور 98 بود که وارد مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر شدیم. در نورولند در چهار حوزه ریاضی، خواندن/نوشتن، حافظه و توجه تا الان در نورولند بازی وجود داره، بیشتر از 50 بازی ساخته شده و طبق مطالعات صورت گرفته؛ کار کاملا معتبر بوده، مقاله منتشر شده از کار از این لینک قابل مشاهده هست:

https://ieeexplore.ieee.org/document/9047021

یه ویدئوی کوتاه از معرفی نورولند رو هم می‌تونید از این طریق ببینید:

https://www.aparat.com/v/zmU3e


علاوه بر این توی شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت خوبی صورت گرفته، مثلا برای بهبود توانایی شنیداری کودکان میتونین این مقاله رو بخونید.


امروز بازی به شکل عمومی عرضه میشه، امیدوارم نتایج خوبی حاصل بشه و در نهایت برای بچه‌های کشورمون مفید باشه :)

نورولندبازیکودکآموزشمیدون
علیرضا پیر من فاندر استارتاپ و طراح نرم‌افزار هستم. من را در سایتم بهتر بشناسید: alirezapeer.ir
من علیرضا پیر هستم، من فاندر استارتاپ و طراح نرم‌افزار هستم. در این وبلاگ تجربیات شخصی خودم و همکارانم در شرکت دانش بنیان آمولای را به اشتراک خواهیم گذاشت.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید