ویرگول
ورودثبت نام
دکتر علیرضا نادری
دکتر علیرضا نادری
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

نظرات دانشجویان رشته داروسازی ✔️ (+حتما بخون)

زندگی یک دانشجوی داروسازی

در بحث نظرات دانشجویان رشته داروسازی این سوال مطرح میشه که زندگی یک دانشجوی داروسازی چجوریه؟ خب باید گفت که دانشجوی داروسازی برعکس خیلی از رشته ها باید مدام درس بخونه. مطالب درسی واقعا گسترده ست و نیاز به تمرکز بالایی داره. دیگه باید چند سال از عمرتو وقف مطالعه کنی خواهرم و برادرم!

دوره دانشجویی کلا سخته، چه داروسازی، چه پزشکی، چه پرستاری و... هر کدوم سختی های خودشو داره. شما باید یاد بگیری زمان رو مدیریت کنی، هدفمند تلاش کنی.

مصاحبه با دانشجویان داروسازی دانشگاه تهران

مطلبی در اینترنت دیدم با عنوان مصاحبه با دانشجویان داروسازی دانشگاه تهران که یک دانشجو به ذکر مطالب مختلفی در مورد این رشته پرداخت. ولی خیلی دلچسب نبود، بنابراین تصمیم گرفتم این مطلب رو بنویسم بلکه یک نفر بتونه با واقعیت این رشته و نظرات دانشجویان رشته داروسازی آشنا بشه. هر سوالی داشتین در قسمت نظرات می تونین بپرسین یا به واتساپ من به شماره 09210036503 پیام بدین.

(نکته: من مشاور حرفه ای نیستم، یکی مثل خود شمام، پس از من انتظار معجزه نداشته باشین، من یک مسیری رو طی کردم که شما میخواین الان طی کنین پس میتونم تا جاییکه بلد باشم کمک کنم)

سخت ترین درس داروسازی

برای هر کس فرق داره. در نظرات دانشجویان رشته داروسازی اومده که سخت ترین درس داروسازی، درس دارودرمان هست. مطالب زیاد و پیچیده و اغلب مشابه که واقعا قاطی می شه. ولی دروس شیمی دارویی و فارماکولوژی هم ممکنه برای بعضیا سخت باشه.

یک درس به نام بیوفارمسی هست که واقعا سخته! 😄

نظرات دانشجویان رشته پزشکی

شاید بپرسید در مطلب نظرات دانشجویان رشته داروسازی به نظرات دانشجویان پزشکی چکار داریم؟ راستش خیلی از دانشجویان پزشکی میگن که کاش می رفتیم داروسازی! واسه همین شاید بد نباشه این مطلبم اضافه کنم که رشته پزشکی از نظر درسی ممکنه سخت تر باشه اما بعد از چند ترم، دروس نظری تموم میشه و بقیش عملیه و اساسا سختی خاصی جز سختی فیزیکی ! نداره.

اگه شما هم دانشجوی پزشکی هستین، نظرتون رو برای مخاطبین بنویسین. ممنون 🌺

سختی های رشته داروسازی

حتما تا الان جواب این سوال رو گرفتین که سختی های رشته داروسازی چیه؟ ولی بازم به طور خلاصه میگم. البته ممکنه نظرات دانشجویان رشته داروسازی در هر لولی فرق داشته باشه.

  • اولا دروس این رشته کاملا حفظی هست.
  • دوما مطالب زیاده
  • سوما مطالب عمیقه
  • چهارما تا ترم 11 که ترم آخره باید درس بخونین و جزوه و کتاب
  • پنجما سختی دوری و تنهایی و... (اگه شهر دیگه ای برید)

مصاحبه با داروسازان

در حال حاضر به طور تخصصی مصاحبه با داروسازان صورت نگرفته به جز چند مستند ایرانی و خارجی که جای کار داره. اگر هر سوالی در این مورد داشتید من درخدمتم. میتونید در قسمت نظرات مطرح بفرمایید.

همچنین در واتساپ، تلگرام و ایتا میتونین سوالات خودتون رو بپرسین. (صبور باشین، پاسخ داده میشه)

آیدی تلگرام: doctor_100

علاقه به داروسازی

مهم ترین چیز در انتخاب رشته، علاقه ست. علاقه به داروسازی باید در وجود شما باشه که وسط راه کم نیارین. من هم بارها به فکر افتادم که چرا داروسازی رو انتخاب کردم؟ ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که داروسازی با تمام سختی هاش رشته شیرینیه. هر کس نظر خودش رو داره. این نظر من بود. نظرات دانشجویان رشته داروسازی دیگه میتونه متفاوت باشه.

درامد رشته داروسازی

درامد یک داروساز در سال ۱۴۰۳ به طور میانگین ۲۵ میلیون هست.

رشته داروسازی برای خانم ها

قطعا رشته داروسازی یکی از رشته های محبوب برای خانم هاست. هم سختی کار کمتری داره و هم تمیز تره! اساسا وقتی در بیمارستان کار کنین، با صحنه های دلخراش متعددی مواجه میشین، اگه به خون علاقه ندارین! بهتره رشته داروسازی رو انتخاب کنین. پس رشته داروسازی برای خانم ها میتونه مناسب باشه. نظرات دانشجویان رشته داروسازی رو میتونین در همین صفحه همیشه دنبال کنین.

فعلا یا حق!🖐️

مراقب خودتون باشین.

دانشجوداروسازینظراتدارودانشگاه
داروساز | مدیر وبسایت https://tarjome100.ir | هر کسی را بهر کاری ساختند-مهر آن را در دلش انداختند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید