ویرگول
ورودثبت نام
♡سربازمنصور♡
♡سربازمنصور♡
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

کانال سرباز منصور ایتا

کانال سرباز منصور ایتا
کانال سرباز منصور ایتا

کانال خوبیه حتما عضو شین 👌👌👌👌👌👌

https://eitaa.com/sarbazemansoor


گلچین مداحی های شور ، زمینه، واحد، روضه، شعر

خواهشا یه سربه این کانال بزن

اشعار ماه رمضان

روزه‌داران! مؤمنین! آماده! من ماه خدایم

ماه روزه، ماه قرآن، ماه تسبیح و دعایم

ماه حق، ماه نبی، ماه علیِ مرتضایم

ماه خیل انبیاء و اتقیا و اوصیایم


تا رساند بر همه عالم پیامم را محمد

خوانده از آغاز شهرالله نامم را محمد


من گرامی ماه عفو و رحمت پروردگارم

روزه‌داران الهی را همه باغ و بهارم

باشد از شعبان، امیرالمؤمنین چشم انتظارم

در دل شب، انس‌ها با حضرت صدیقه دارم


تا سحر گه بی قرار چشم گریان حسینم

هر شب و هر روز محو صوت قرآن حسینم


دامن سجاده گردد بزم اُنس یار با من

چشم مشتاقان بُوَد تا صبحدم بیدار با من

نور بخشد شمع جمع محفل دادار با من

انس می‌گیرند مردان خدا بسیار با من


از نسیم آید سرود نغمۀ روح الامینم

همدم اشک و مناجات امیرالمؤمنینم

دنبال کردن یادتون نره

سرباز منصور ایتاکانال سرباز منصورماهحتماعضوشید
گلچین مداحی شور،زمینه،واحد،روضه،اخبار،قرآن ازمداحان معروف و اعلام مراسمات.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید