ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی بشارتی
امیرعلی بشارتی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معرکه ارث استامپی

مشاوره گیرنده :

پیرزنی با صندل های چرمی و سنتی، جوراب های شیشه ای ساق بلند، چادری محلی که دور کمر پیچیده، روسری کهنه که انتهایش به دو کلید گره خورده و تُن صدایی سست و لرزان

-خب حاج خانوم، متوجه شدید؟ اگر سوالی دیگه ای هم دارید خواهش میکنم بفرمایید. بنده در خدمت هستم.

-هیچی دیگه مادر! الان همشون میگن که زن پدر زمین حاجی رو بالا کشیده... میگن قبول نداریم...

-خب شما حاج خانوم وقتی همسرتون توی بیمارستان بیهوش بوده بدون اراده خودش ازش اثر انگشت گرفتین!

-مگه یا شر یا خلاف شرع گرفتم پسرم؟ خود حاجی قبل فوتش هزار گفته بود که زن این زمینو واسه تو کنار گذاشتم. اما وقتی بیمار شد، گفتم شاید عمرش به دنیا نباشه! که همینطورم شده. منم همین حرفشو دادم نوه م نوشت بعد رفتم بیمارستان اثر انگشتشو گرفتم. مگه محرمش نبودم؟ اگه نبودم که نمیذاشتن برم بالا سرش!

-بله کاملاً درسته! شما همسر شرعی و قانونی ایشون بودین. اما هرشخصی باید هرکاری رو چه معامله باشه، چه هدیه دادن باشه، بطور کلی هرکاری، با اراده خودش انجام بده...

برای دریافت مشاوره حقوقی پیرامون جعل امضا و جعل اثرانگشت، می توانید با من در ارتباط باشید:
تلگرام: amirali_besharati
امیرعلی بشارتی؛ کارآموز حرفه وکالت در مشهد



ارثوصیتوصیتنامهحریم خصوصیمشاوره حقوقی
گذری از راهروهای محاکم و اتاق های مشاوره حقوقی با یک وکیل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید