ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین مرادیانی قبادی
امیرحسین مرادیانی قبادی
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

امیرحسین مرادیانی قبادی

امیرحسین مرادیانی قبادی 1387

امیرحسین مرادیانی قبادی
امیرحسین مرادیانی قبادی

امیر بدون ۲۰۶

امیر در سال ۱۴۰۲

امیر در اسفند

چه بگویم نگفتم پیداست چه بگویم �ی‌دانم بگویم چه بگویم که این ۳۰۰ کلمه پر شود چه بگویم نهفته‌ام پیدا ۱۲۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱

حال ندارم چیزی بگم نمک در نمکدان شوری ندارد بتمن با کسی شوخی ندارد

گوشی من یک آیفون ۱۵ پرو مکس است

بفرمایید تو من یک عدد اتاق خفن دارم

ارواح عمت

من عمه ندارم

حالا باید چه بگویم نگفتم پیداست چه بگویم که راحیل ولم بکند

ساعت ۱۱ و ۸ دقیقه شب در ۱۱ در ۱۱ ۱۲ ۱۴۰۲ است پنجره من بخار کرده است

جان غدیر دروغ نمی‌گویم

جان علیکم

فکر کنم ۳۰۰ کلمه پر شد

شایدم نشد ما که ضرری نمی‌کنیم وایسا بزنیم ببینیم

آره جیگر

عکسمو بزارم تو گوگل

راحیل بهم گیر میده چیکار کنم ولم کنه

ممد دهنت سرویس

کیبوردم دیگه حال نداره بنویسه انگشتام سرو شدن



206امیردرایور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید