ویرگول
ورودثبت نام
Angelica
Angelica
خواندن ۱ دقیقه·۷ روز پیش

نامه به دختری که هرگز متولد نشد...

سلام بعد قرن ها. چرا اینقدر زمان زود میگذره؟ چرا زمان پاشو گذاشته روی گاز و با سرعت 120 داره میره

دارم سریال کره‌ای 21 -25 رو دوباره می‌بینم و تصمیم گرفتم سکانس های خوبشو گلچین کنم.

با اینکه به تازگی وارد دهه چهل زندگی شدم اما عاشق کیدرمام چرا؟

سفر به زمان ایده‌ای که ای کاش دانشمندا زودتر براش یه غلطی کنند!
سفر به زمان ایده‌ای که ای کاش دانشمندا زودتر براش یه غلطی کنند!


شاید چون خیلی درس برای گفتن داره و با اینکه اکثرا فیلم نامه خیلی قوی ندارند؛ اما دوست دارم سکانس های جذابی که پر از نکته های زندگی هستن رو یه جا بنویسم. یه تئوری که توو خیلی فیلم های کره ای دیده میشه سفر در زمانه . برای آدم احساسی مثل من نمیدونی چه آرزوی دوست داشتنی و جذابیه این رویا. نمیدونی چقدر دوست داشتم به دوران جوانی مامان بابا میرفتم و باهاشون دوست می‌شدم و کمک می‌کردم خیلی از اشتباه‌ها رو نکنن یا حداقل یک دوست می‌بودم که درکشون میکردم و اینقدر تنها نبودن.

نمیدونم ولی اگه زودتر سرم به سنگ میخورد، الان باید یه دختر همسن تو داشتم، اسمش "آمین" بود. با اینکه این اسم نه ترنده نه معروف ولی دوسش دارم. انگار وقتی صداش میکنی خدا میشنوه و آرزوهات برآورده میشن

حیف که وجود خودت توو این دنیا هم برآورده نشد.


https://www.aparat.com/v/nhm8ga9
سریال کره ایسریال کره ای 21 25نام جو هیوککیدراماکیدرامر
دوست داشتم آن كسى باشم كه از فرطِ دانايى رو به سكوت مى آورد ، اما نشد...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید