ویرگول
ورودثبت نام
Anime / otaku
Anime / otaku
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

انیمه میم

Hey yo
سلام به هر کسی که داره این پست رو میخونه
این اولین پست من هست امیدوارم خوشتون بیاد و باهم شاد باشیم لایک و کامنت و از اینجور چیزا ممنون ;-)
خب قبل هر چی بزارید بهتون بگم که تمام این میم هارو به شخصه خودم درست کردم و اینکه اگه دید که این ایده میم گذاشتن و زیرش نظر دادن تکراریه دیگه به بزرگی خودتون ببخشید ^_^
و اینکه ممنون میشم که پیج پینترست من رو فالو کنید :O
Pinterest : Anime / otaku

انیمه میم
انیمه میم

واقعا من همین قیافه رو دارم سریع گوشی رو میگیرم میرم تو اتاق خوارهرم میگم نیگه معلم چه سوتی داد XD

میم فارسی
میم فارسی

در امید امتحان آنلاین بسی نا امیدی است (^_-)

میم فارسی
میم فارسی

این رو از همون استیکر baka / احمق گرفتم یعنی من این رفیقم رو یجوری مچاله میکنم اون موقع که دیگه حافظ پاک شه

انیمه میم
انیمه میم

بدون شرح : دیگه خودتون قضاوت کنین دیگه چه اتفاقی افتاده =_=

انیمه میم
انیمه میم

همینجوری زندگیمون سخت بود ایان هم روش کم خودمون غصه داریم :'(

انیمه میم
انیمه میم

وای لامصب من تیزر انیمش رو دیدم برگام ریخت حالا فکر کنین انیمه رو دیدم چیکا کرد تا به مدت سس کچاب رو خون میدیم بهش لب نمیزدم یه چتر داشتیم اینجوری نک تیز بردم انداختمش بیرون' حالا چرا دروغ یَک جایی تو خونه پدربزرگم غایمش کردم که دیگه دست جن هم بهش نرسه

انیمه میم
انیمه میم

خدایی دیدین این معلمای پیر برای احد بوق میگن اگه فلان کار رو نمی‌کردیم الان پروفسور میشدین :-| حیف که معلم بود وگرنه به معنای واقعی ببخشیدا اما جرش میدادم (^_-)

انیمه میم
انیمه میم

حالا که نه ولی بچه تر که بودیم از همون قبل به این سرایدار مدرسمون می‌گفتیم برای ما جدا بزاره پولشم از قبل میدادیم بعد خودمون میومدیم عقب وایمیسته یک موج مکسیکی سیلی از بچه ها و غرق شدنشون رو نگاه میکردیم ??️ شما جزو کدوم بودین؟

میم فارسی
میم فارسی

خدایی این سازنده ها چی فکر کردن D-:

انیمه میم
انیمه میم

یعنی از نظر اینا من آنقدر خلم که اگه یه سوالو درست حل کنم بهم جایزه نوبل میدن

میم فارسی
میم فارسی

یعنی اون موقع کل حس های نا امیدی و شکست و هر کوفتی میخوره تو سرم

ممنون که به پستم سر زدید تا دیداری دیگر

سایونارا (^o^)


Anime is my life And kaminari is my king and jiro is my Queen
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید