ویرگول
ورودثبت نام
anime_info
anime_info
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

آموزش چسباندن همیشگی و فعال کردن زیر نویس فیلم و سریال ها در PC !

سلام و وقت بخیر دوستان . دوباره با یه پست کاربردی دیگه مزاحم چشماتون شدم.

تا حالا شده زیرنویس یه فیلم یا سریالی رو داشته باشین ولی ندونین چجوری باید اونو با فیلم هماهنگ کنید .(مخصوصا کسایی که اوتاکو هستن و برای انیمشون زیرنویس لازم دارن)

اول از همه بهتون پیشنهاد میکنم اگه برنامه پلیر فیلم ندارین حتما حتما یکی دانلود کنید

پیشنهاد من برنامه KM player خیلی برنامه سبک و کاربردی خوبیه حتما هم اخرین نسخه رو دانلود کنید

خب بریم سر اموزش برای اینکه زیرنویس رو فعال کنید من سه روش به شما معرفی میکنم که در ادامه خواهید دید.

روش 1_ در این روش که بسیار روش اسونی هست که خودمم هیمن کارو میکنم.اینکه نام زیر نویس دانلود شده رو با نام فیلم یکی کنید و در یک پوشه قرار بدین . بعد فیلم را اجرا کنید

نکته" اگر به هر دلیلی زیر نویس اجرا نشد فقط کافی فیلم را اجرا کنید و بر روی فیلم کلیک راست کرده و بر روی گزینه subtitles (زیرنویس ها) رفته و در گزینه های بیشتر گزینه subtitle languages ( زبان زیرنویس )

زیر نویس خود را اجرا کنید.

روش 2_ در این روش کافیه که فقط فیلم را اجرا کرده و زیر نویس را گرفته و بر روی فیلم رها کنید

ولی از نظر من خیلی روش خوبی نیس چون برای هر بار باز کردن فیلم باید این روند رو تکرار کنید



روش 3_ این روش برای کسانی مناسب است که میخوان زیرنویس و فیلم به هم چسبیده باشن چونکه زیر نویس کنار فیلم یا سریالاتون شاید دست و پاگیر باشن به خاطر همین نیاز دارن که زیرنویس به فیلم چسبیده باشه

خب برای این کار فقط کافیه برنامه mkvmerge GUI را نصب کنید . قابلیت های این برنامه خیلی زیاده ولی ما فقط در این اموزش با زیر نویسش سر و کار داریم

بعد از نصب برنامه برنامه را باز کرده و بر روی گزینه add کلیک کنید و فیلم مورد نظر را که میخواهید با زیر نویس یکی شود را انتخاب کرده و ok را برنید

حال دوباره بر روی add کلیک کرده و این بار زیر نویس را انتخاب کنید .

خب و در اخر گزینه start muxing را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا مدار سبز پر شود و گزینه ok را برنید

همین حال برنامه فیلمی دیگر را ساخته که دارای زیرنویس چسبیده است . فیلم را اجرا کنید و لذت ببرید

نکته" اگر زیرنویس بالا نیومد فقط کافیه طبق روش اول عمل کنید .


من را از آیدی زیر دنبال کنید با سپاس از توجه شما !!!...

https://virgool.io/@Alinj

زیرنویسچسباندن همیشگیkm playerali njفعال کردن
سلامتی هرچی شیرازی *دانشجو مهندسی ژنتیک*اوتاکو*گیمر*نوازنده گیتار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید