ویرگول
ورودثبت نام
Unknown
Unknown
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

همه قرار نیست دوست داشته باشن و تو هم مجبور نیستی اهمیت بدی.

چقدر وقتمون رو صرف این موضوع کردیم؟ اینکه فلانی مارو دوست داشته باشه و از ما خوشش بیاد؟
شما رو نمیدونم ولی من که خیلی. این که سعی کردم آدمای اطرافم رو تحت تاثیر قرار بدم و کاری کنم که دوسم داشته باشن. مطابق میل اونا رفتار کنم تا محبوبشون واقع شم. اما بازم یه جای کار میلنگید. اینکه اونا همچنان دوستت ندارن! از تو خوششون نمیاد. و اینجاست که تو فکر میکنی مشکل از تو هست.
آره رفیق مشکل از خودته. میدونی چرا؟ چون فکر میکنی همه باید از تو خوششون بیاد و باهات مهربون و صمیمی باشن. این اتفاق فقط تو یه زندگیه ایده‌آل میفته و منم باید یادآوری بکنم که زندگی هیچ کدوممون ایده‌آل نیست.
سلایق متفاوت آدم ها و تیپ های شخصیتیشون باعث این اتفاق میشه. این که اونا یه چیز دوست دارن و تو یه چیز دیگه.
و تو باید یادت باشه که هیچوقت نباید خودت را تغییر بدی به خاطر افرادی که میخوای دوستت داشته باشن.
بیخیال باش. اهمیت نده. اگه با این روند بری جلو، میبینی دیگه لازم نیست وقت ارزشمندت رو صرف مورد قبول واقع شدن توسط دیگران بذاری. منتظر این نباش که کسی تو رو تایید کنه یا رد کنه.
دست از تلاش کردن برای راضی کردن دیگران بردار چون: همه قرار نیست دوست داشته باشن و تو هم مجبور نیستی اهمیت بدی :)

اهمیت ندادندوست داشته شدن
تو نوشتن زیاد حرفه ای نیستم ولی هر از چندگاهی دوست دارم بنویسم از چیزهایی که ذهنم رو درگیر میکنه. این‌ها صرفا تجربه های شخصی خودم هستن که دوست داشتم اینجا به اشتراک بذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید