
چند ثانیه شریک حال خوب من باش…
ساخت این شمع برای من تجربهای فوقالعاده ای بود. نه تنها تونستم یه شمع خوشگل و خوشعطر درست کنم، بلکه توی تمام لحظاتش حس خوب و آرامش عجیبی رو تجربه کردم. از همون لحظهای که موم رو ذوب میکردم و عطر دلخواهمو بهش اضافه میکردم، تا وقتی که دیدم شمعم آروم آروم سفت شد و شکل گرفت، همه چیز برام مثل یه مدیتیشن کوچیک بود. حس ساختن یه چیز با دستای خودت واقعاً لذتبخشه، مخصوصاً وقتی نتیجهش یه شمع قشنگ باشه که با هر بار روشن کردنش، هم خونه رو قشنگتر میکنه و هم دلتو گرمتر.
اگه تو هم دنبال یه کار هنری، خلاقانه و البته خیلی آرومکننده هستی، حتماً شمعسازی رو امتحان کن.