ویرگول
ورودثبت نام
?????????☯??????
?????????☯??????
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آرمیتادیوونه‌شده؟!

هممم خب میدونین چیه

من یه سری نظریه دارم راجب چیزایی که تو اطرفمون هست

یه چیزایی که خیلیامون بهش نیاز داریم

عشق

من همه کسایی که عاشق شدنو درک میکنم

هم کسایی که به عشقشون رسیدن و هم کسایی که عشقشونو از دست دادن

من جزو اونام که از دست دادم

البته من با این که زمان همه چیرو درست میکنه کاملا موافقم چون با گوشت و پوست و استخونم حسش کردم

یه زمانی دیوونه بودم واقعا فکر میکردم زندگیم به بقیه وصله به بقیه مربوطه باید جوری باشم که بقیه خوششون بیاد

ولی این کاملا اشتباهه چون کسایی که هرکاری میکنن که بقیه دوستشون داشته باشن یه جوری به نگاه و توجه بقیه تشنن

من واقعا خیلی تغییر کردم

شاید تو این یک سال از زمین تا اسمون فرق کردم

مهم نیس برام ببخشید اینو میگم ولی وقتی کسی میخواد از زندگیم بره یا تنهام بزاره عین اینایی میشم که الکل خوردع°_°

یه جورایی بیخیال..بیخیال همه چی

خب یه وقتایی باید بیخیال همه چی بشی

من رفته بودم مسافرت تابستونی همه جای ایران تقریبا رفتیم..

سیستان بلوچستان ، مشهد ، سمنان ، مازندران ، رشت ، قزوین ، کاشان و اصفهان^__^

تو این راه طولانی یه جور خودمو مشغول کردم ذهنمو و اینطوری کمتر بهش فکر کردم و تمام به همین راحتی

نیازی نیست فکر کنید کار بدی میکنین فقط دارین زندگی خودتونو نجات بدین قبل از اینکه وابسته بشین

وابسته شدن و دل نکندن یه جور ضعیف بودنه چیزی ک من قبلا بودم ولی دیگه نیستم

جدیدا خیلی همه چیرو بیخیال میگیرم،میخندم،میگردم،شادم

این کارا به معنی هر*زگی نیست هیچوقت

به معنی مستقل بودنه

مستقل بودن این نیست که به بقیه وابسته بشی طوری که زندگیت به فنا بره

مستقل بودن و قوی بودن یعنی خودت زندگیتو بسازی

بقیه همشون یه مشت حرفن فقط تویی که میتونی خودتو نجات بدی

از اول زندگیت تا آخرش فقط و فقط خودتی که همیشه تو همه لحظاتت کنار خودتی

آرمیتا تو به خودت مدیونی...

بقیه° °بیخیالکسایی
블랙핑크는 사랑입니다...♡
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید