ویرگول
ورودثبت نام
?????????☯??????
?????????☯??????
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بیوگرافی اعضا بلک پینک

خب اول صلام من تازه وارد این برنامه شدم آرمیتا هستم ۱۴ ساله از تهران و اینکه من بلینکم و قراره اینجا از بلک پینک میزارم.


لیسا کیوتمون
لیسا کیوتمون


عکس لیسا هست که مکنه یعنی کوچکترین عضو گروه هست و رقصنده اصلی و رهبر رپ هست.

اسم اصلی لیسا، پران پری یا | لالیسا مانوبان هست متولد تایلند ولی شباهت زیادی با کره ای ها داره


جنی کیوتمون
جنی کیوتمون

ایشونم جنی نایصم که جی آیدل گروه هست جنی هیت های زیادی خورده و بخاطر رابطه داشتن با کای دوست پسر قبلیش قرار بود همه چیز تموم بشه ولی وای جی کار خودشو نکرد و جنی با انجام کنسرت سولو یه بار دیگه به همه نشون داد که قدرتمنده

جنی اسم اصلیش جنی کیم هست و اهل کره جنوبی


رزی کیوتمون
رزی کیوتمون

رزی لاوم که صداش خیلی بهشتیه اهل کره هست و از لیسا بزرگتره

اسم اصلی رزی ، رزان پارک هست خیلیا بایستشون رزیه چون خیلی معروفه


جیسو کیوتمون
جیسو کیوتمون

جیسو واقعا مهربونه و رنگ بنفش رو میدوسته اگه مرد بود با رزی قرار میزاشت چون براش اهنگ میخونه

اسم اصلی جیسو ، کیم جی سو هست جیسو بزرگترین عضو گروهه و پرطرفدار ترین ستاره کی پاپ زن هست و خیلی خوشگل و کیوته

وای جی زیاد ب جیسو اهمیت نمیده و این مهم نیست..مهم اینه ما جیسو رو داریم

اهل کره جنوبی

بایست من جیسو هس

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و یه چیزی من اصلا هیتر بی تی اس یا گروه دیگه ای نیستم فقط بلینک و استی هستم و عاشق کیپاپ و کره جنوبی عم....

کامنت بزارین درخواست هاتون رو ج میدم

오늘은 어제 기다리던 내일입니다

امروز همان فرداست که دیروز منتظرش بودیم?

دوست پسربی تی اسبلک پینک
블랙핑크는 사랑입니다...♡
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید