ویرگول
ورودثبت نام
Army-l
Army-l
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بی تی اس یا اکسو؟

سلام اکسو ال ها و ارمیا?

شاید الان فکر کنید میام و اکسو و بی تی اس رو مقایسه میکنم و در اخر یکی از گروه ها رو انتخاب میکنم...

جالبه بدونید ارمیا و اکسو الا قبلا باهم رابطه خیلی خوبی داشتن برعکس الان که مثل موش و گربه دعوا دارن

قطعا اگه کسی ارمی باشه بی تی اس و اگه هم اکسو ال باشه اکسو رو انتخاب میکنه چون هر فندوم رو گروه و ایدلش حساسه و خیلی حمایتش میکنه...

یه چیز دیگه اگه کامنت هیت با اکانت من دیدید خیلی ببخشید دختر خالم یه مدت اومده بود به حساب کاربریم و الان حساب کاربریم دست خودمه

اگه دقت کنید متوجه دوستی اعضای اکسو میشید و همون جور که همه مبدونیم جدید ترین اهنگ اکسو و بی تی اس حسابی ترکونده

از نظر من بهترین بوی بند های جهان اکسو و بی تی اسن

همه ما ها دوس داریم گروهی که توی فندومشیم بهترین باشه در حدی که بعضیامون برای بالا کشیدن گروهی که دوسش داریم به بقیه گروها هیت میدیم ولی با این کارمون چیزیو عوض نمیکنیم بلکه فندوممون رو پایین میکشیم

از نظر من و خیلی از افراد دیگه هرکی هیت بده به گروه های دیگه یا سولو استن باشه یه هیتره نه یه کیپاپر

من با تمام وجود عاشق اکسو و بی تی اسم

بایسم توی اکسو چانیول و سهون و توی بی تی اس جونگ کوک و تهیونگ هست ولی همه اعضا رو خیلی دوسشون دارم و همشون فوق العاده ان

ارمی ال ها اعلام حضور کنید

و بایساتون توی بی تی اس و اکسو رو بگید


نظراتی که فنوار میسازن و هیتن حذف میشن.

دوستون دارم خدانگهدار❤

btsexoarmyexolarmy l
با دنیای کیپاپ آرامش بگیر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید